Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:40:36 GMT

مشارکت ٢۵ درصدی مردم ایلام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۴

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۵۹۸

مشارکت ٢۵ درصدی مردم ایلام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۴

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر جمعه در جمع رسانه‌های این استان اظهار کرد: تا ساعت ١۴:١۵ امروز ١١۵ هزار نفر از مردم استان ایلام رای خود را به صندوق انتخابات انداخته‌اند که از این میزان، ۴٢ هزار در حوزه جنوب و ٧٣ هزار در حوزه شمالی مشارکت داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از مشارکت ٢۵ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات تاکنون خبر داد و گفت: ایلام همواره جزو استان‌های پیشتاز در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بوده که امیدواریم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز جزء استان‌های پیشتاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵۵۴ شعبه اخذ رای در استان ایلام مستقر شده است، یادآور شد: ۲۷ نفر در حوزه شمالی و ۱۸ نفر در حوزه جنوبی در انتخابات مجلس در استان ایلام به رقابت خواهند پرداخت.

در استان ایلام ۴۵۰ هزار نفر واجد شرای ط رای هستند که از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران و ملکشاهی با دو کرسی نمایندگی و ۱۳۳ هزار نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان، و بدره با یک کرسی نمایندگی است.

کد خبر 4858807

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 ایلام انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استان ایلام هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد