Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات استان همدان، فاطمه حبیبی در جمع خبرنگاران گفت: برای پوشش خبری انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۷۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های محلی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات سراسری پوشش برنامه‌ها را عهده دار و برخی در ستاد اصلی برگزاری انتخابات استان همدان مستقر هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان همدان در این ارتباط گفت: در سایر شهرستان‌های استان همدان نیز برای خبرنگاران کارت صادر شده تا پوشش خبری این رویداد بزرگ را بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با قدردانی از زحمات شبانه روزی رسانه‌ها در استان همدان اظهار داشت: اطلاع رسانی انتخابات در استان همدان از سوی رسانه‌ها به نحوی شایسته انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از رویکردهای اصلی و محوری این کمیته زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حبیبی از تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان خبر داد و افزود: فعالیت‌های خبری در شهرستان‌های استان همدان انجام می‌شود.

کد خبر 4858806

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای اطلاع رسانی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا انتخابات استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد