Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ «حسین فلاح» که از طریق ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران حاضر شد با بیان اینکه فرایند رای گیری در شهرستان میبد از راس ساعت ۸ شروع شده است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد حماسه ای با شکوه در شهرستان میبد باشیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان میبد 76 شعبه ثبت نام و اخذ رای دایر شده است، تصریح کرد: از این تعداد 58 شعبه سیار و 18 شعبه به صورت ثابت دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاح گفت: یک شعبه اخذ رای نیز برای اقلیت زرتشتی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان میبد با بیان اینکه در این شهرستان 61 هزار نفر واجد شرایط دارد که تا این لحظه 25 درصد این جمعیت در انتخابات مشارکت داشته اند.

ً۹۸

کد خبر 1355295

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد شهرستان میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه کاری مدیران از اذان صبح تا ساعت ۲۴ 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری استان که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: شعاری که رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند برای مسئولین در حکم فرمان و دستور است و ما موظف به انجام آن هستیم. 

سید محمد آقامیری تصریح کرد: برنامه کاری مدیران استان در سال ۱۴۰۳ باید از اذان صبح تا ساعت ۱۲ شب تنظیم شود؛ امسال کمتر استراحت خواهیم کرد تا بیشتر مشکلات مردم حل شود.

وی درادامه با اشاره به اقدامات مسئولان استان در سال گذشته گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اتفاقات مثبتی در حوزه معیشت مردم در شاخص‌های کاهش تورم و کنترل بازار در استان رقم خورد که همه آنها مرهون زحمات مدیران جهادی بود. 

استاندار قم همچنین به برگزاری باشکوه برنامه‌های ملی و مذهبی در ماه‌های آخر سال در استان اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پیام مهمی را به دشمنان رساند آن‌هم این بود که مردم قم همواره پای کار نظام و انقلاب هستند. 

وی افزود: در روز میلاد با سعادت امام زمان (عج) نیز مردم قم میزبان میلیونی زائران بودند و این جشن بزرگ بدون هیچ چالش و مشکلی به زیباترین شکل برگزار شد. 

آقامیری همچنین با اشاره به حضور حداکثری مردم قم در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: قم درخصوص نرخ رشد مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نسبت به دوره یازدهم رتبه اول را در کشور به‌دست آورد. 

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در خرداد ۱۴۰۴ گفت: مدیریت استان به دنبال این است که نرخ مشارکت مردم قم را در انتخابات ریاست جمهوری به حداکثر برساند و جزء ۳ استان برتر در کشور باشیم. 

 استاندار قم خاطر نشان کرد: واقعیت این است که مولفه اصلی مشارکت بالا، مردم هستند و ما به عنوان خادمین آنان باید این مردم شریف و متدین را تکریم کنیم. 

 آقامیری تصریح کرد: ما انتظار نداریم مدیران استان برخلاف قانون عمل کنند؛ اگر درخواستی از سوی مردم مطرح می‌شود که غیر قانونی است مدیران می‌توانند آنان را نسبت به این موضوع توجیه و آگاه کنند. 

وی افزود: از سوی دیگر مدیران استان باید بدانند که قوانین تفسیر دارند و باید تلاش کنند قانون را برای حل مشکل مردم منعطف کنند.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • تعزیر سازنده پنجره دو جداره متقلب
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • برنامه کاری مدیران قم از اذان صبح تا ساعت ۲۴ است
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد
  • امسال مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند
  • برنامه کاری مدیران از اذان صبح تا ساعت ۲۴ 
  • مدیران قم در سال جدید با تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم خواهند بود