Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:40:42 GMT

فعالیت ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در فیروزآباد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۷۱۳

فعالیت ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در فیروزآباد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید کمال علوی فرماندار فیروز آباد در بازدید از حوزه‌های شعب اخذ رای گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات شرایط و مقدمات لازم برای انتخاباتی خوب و سالم در فیروزآباد پیش‌بینی شده که تاکنون هیچ مشکلی در اخذ رای و تدارکات و پشتیبانی به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: مردم این شهرستان در صف‌های به هم پیوسته استقبال خوبی از انتخابات داشته و با مشارکت حداکثری حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

علوی تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه ۱۰۴ شعبه اخذ رأی و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر کار اجرای نظارت و تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار فیروز آباد ادامه داد: در این شهرستان ۱۸ کاندیدا در حال حاضر با یکدیگر در فضایی امن و آرام تبلیغات سالم را به اتمام و در انتظار انتخاب مردم از این فعالیت سیاسی بوده‌اند.

او، افزود: این شهرستان دارای ۱۲۵ هزارنفر جمعیت که بیش ۹۲ هزار نفر واجد شراط رای دادن هستند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار انتخابات نمایندگان مجلس اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: حمله ایران به اسرائیل اولین‌بار به سرزمین‌های اشغالی توسط ایران انجام شد و جمهوری اسلامی توانست رکوردهای بزرگی را در این عملیات به ثبت برساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در سال ۱۴۰۳ شامگاه _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ به میزبانی شرکت آرمان گلدشت بقا در شهرک صنعتی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز در این جلسه ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری در عرصه‌های بین المللی و داخلی، عزت را به مردم تزریق کردند و با دستورات خود سبب خلق حماسه در جهان شدند.

وی افزود: این حمله، اولین بار به سرزمین‌های اشغالی توسط ایران انجام شد و جمهوری اسلامی توانست رکوردهای بزرگی را در این عملیات به ثبت برساند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: بزرگترین حمله پهپادی جهان، پرحجم‌ترین حمله موشکی، طولانی‌ترین حمله موشکی، بلندترین برد پهباد، پرتاب بیشترین تعداد موشک بالستیک، ناکامی گنبد آهنی و شدیدترین حمله تاریخی به اسرائیل در این حمله توسط ایران به ثبت رسید.

فاتح با اشاره به تشکیل کار ویژه‌های مختلف در شهرستان تبریز، اضافه کرد: تشکیل کار ویژه آب در اولین ساعات سال جاری از جمله اقدامات مهم و تأثیرگذار در این شهرستان بود که برکات آن در همان لحظات مشاهده شد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر سال جهش تولید، تاکید کرد: بعضی موارد از جمله تأمین زیرساخت‌های اساسی تولید، تأمین منابع مالی، قیمت‌گذاری، فعال‌سازی واحد بازاریابی و فروش و ترویج کالای ایرانی باید مدنظر تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار تبریز با اشاره به تشکیل کارگروه اجتماعی در شهرستان تبریز، گفت: کار ویژه جوانی جمعیت یکی از اقدامات این کارگروه است که به کارمندان دارای سه فرزند (۴۵۰ نفر) پاداش سفر کربلا با ۱۰۰ دینار اعطا می‌شود.

فاتح افزود: توجه به سند سالمندان، جشنواره بهبود کیفیت نان، همایش بهشت ماندگار، نهضت ویژه قیر رایگان، استفاده از ظرفیت‌های مولدسازی و طرح نور نیروی انتظامی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در ماه آتی است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ورزشی نوروزگاه در ۱۱ رشته برای زنان ورزشکار به میزبانی تبریز، اظهار کرد: این رویداد با شرکت ورزشکاران ۱۲ کشور جهان (۹۰۰ مهمان خارجی) و با حضور همسران رؤسای جمهور به میزبانی تبریز خرداد امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 745343

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده