Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌ان‌ان در بخش برخط (آنلاین) مربوط به کروناویروس با اشاره به مشاهده کیس‌های جدید مبتلا به Covid-۱۹ از تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در شهر قم بعد از فوت دو شهروند ایرانی خبر داد. این خبرگزاری فوت دو شهروند ایرانی را اولین مرگ‌های ناشی از کروناویروس در خاورمیانه دانست و از توقف پروازهای کویت به ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره نیز نوشت مدارس و مراکز آموزشی شهر قم بعد از تائید موارد جدید مبتلا در این شهر بسته شدند. این خبرگزاری گفت منشاء گسترش این ویروس در ایران تاکنون شناخته نشده است. الجزیره با اشاره به اینکه دو فرد فوت شده اولین تلفات کروناویروس در خاورمیانه و هفتمین و هشتمین مرگ ناشی از این ویروس در خارج از چین بوده است از جریان عادی زندگی مردم در قم خبر داد.  

وال‌استریت‌ژونال نیز با تیتر "ایران پس از دو مرگ ناشی از کروناویروس در قم اقداماتی اضطراری انجام می دهد" نسبت به گسترش شیوع این ویروس در ایران ابراز نگرانی کرد.

بی‌بی‌سی نیز از فوت دو شهروند ایرانی در قم خبر داد و گفت ۲۵ نفر دیگر در همان بیمارستان قرنطینه شده‌اند.

وی‌اوای (VOA) منشاء ورود این ویروس به ایران را زائرانی از پاکستان و دیگر کشورها دانست و به نقل از وزیر بهداشت ایران اعلام کرد ۶۰ دانشجوی ایرانی بازگشته از ووهان چین پس از ۱۴ روز قرنطینه بدون هیچ مشکلی به کشور وارد شدند.

گاردین نیز با تیتر دو مرگ ناشی از کرونا ویروس در ایران نوشت این دو افرادی کهنسال بودند که در شهر قم به این ویروس مبتلا شده بودند.

رویترز در آخرین به روزرسانی خود به نقل از پست توئیتری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران از ابتلاء ۱۳ نفر جدید به کروناویروس در ایران خبر داد.

کد خبر 485616 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران ویروس در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل

منابع خبری از حمله سنگین پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی و هدف قرار گرفتن یک هدف نظامی برای اولین بار در عمق ساحل اسرائیل خبر دادند.   به گزارش مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.   این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.   منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی اسرائیل بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.   رسانه‌های اسرائیل به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.   منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.   خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.   خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.   رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.   حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی