Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت بخش یا مرکز شهرستان گزارش کنند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، اطلاعیه‌های شماره 28 و 29 ستاد انتخابات کشور منتشر شد. 

در اطلاعیه شماره 28 این ستاد آمده است:

به اطلاع کلیه جوانان عزیز و برومند ایران اسلامی می‌رساند، براساس بند ۲ ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، سن انتخاب کنندگان در روز اخذ رأی ۱۸ سال تمام  می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی کلیه متولدین روز ۲ اسفند ماه سال۱۳۸۰و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رأی اولین حضور خود در انتخابات را به ثبت رسانده و رأی بدهند.

همچین اطلاعیه شماره 29 ستاد انتخابات کشور نیز به شرح ذیل است:

براساس ماده ۵۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره الحاقی ماده ۶۳ آیین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی  هیأت نظارت مربوطه مجاز است و این افراد می توانند تا پایان زمان اخذ رأی  و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در محل شعبه حضور داشته باشند.

نمایندگان محترم نامزدهای انتخاباتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت بخش یا مرکز شهرستان گزارش نمایند. 

انتهای پیام/    
 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات انتخابات جوانان ستاد انتخابات کشور اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

به گزارش خبرآنلاین، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور درخصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌ داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری پلیس، براین اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداریِ توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897190

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد
  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم