Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آناتولی علاوه بر انتشار خبر آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران،  در گزارشی از تهران، بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انتخابات یک تکلیف شرعی است را بازتاب داد و چندین گزارش تصویری از انتخابات در سایت های خود به زبانهای مختلف منتشر کرده است.

این خبرگزاری در زمینه شروع انتخابات به ارایه آمارهایی از انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه های مختلف خبری ترکیه نیز در بخشهای خبری نیم روز خود خبر انتخابات مجلس شورای اسلامی را به اطلاع مخاطبین خود رساندند.

بخش عمده پایگاههای اینتری خبری ترکیه همانند پایگاههای سون دقیقه و خبرلر و نیز پایگاههای خبری روزنامه های مهم ترکیه همانند حریت، صباح، ملیت، ملی گازته، استار نیز خبر انتخابات را به نقل از خبرگزاری آناتولی منتشر کرده اند.

 خبرگزاریهای مختلف ترکیه در روزهای گذشته علاوه بر انتشار پیش خبرهایی در زمینه برگزاری انتخابات تحلیلهای مختلفی در این زمینه ارایه کرده بودند.

پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: براساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی تصریح کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • زمینه عملیاتی‌شدن برنامه هفتم باید درسال اول مجلس آینده فراهم شود
  • مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مهلت یک هفته‌ای داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس برای تبلیغات
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود