Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس کمیته ملی المپیک گفت: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت، صندوق رای است و قهر با صندوق هیچ مساله‌ای را حل نخواهد کرد بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد.
به گزارش خرداد ،«سید رضا صالحی امیری» امروز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در حسینیه جماران اظهارداشت: آن چیزی که واقعا انگیزه ما برای حضور در انتخابات است دو نکته و اساسی است که باید به آن به رغم همه گله‌مندی‌ها و نقدهای جدی که به عملکرد شورای نگهبان وارد است، توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برداشت من این است که رویکرد شورای نگهبان در این دوره نسبت به همه ادوار متفاوت بود در حالی که با وجود دشمنان خارجی نیاز اساسی به انسجام و وفاق ملی داشتیم باید رویکرد شورای نگهبان با انعطاف و تعامل بیشتر و با رویکرد منطقی تری بود که این چنین نشد.
رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق رای است و قهر با صندوق رای نه تنها هیچ مساله‌ای را حل نخواهد کرد، بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد. نکته دوم این که ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم. در شرایطی که یک ملت در جنگ است الزاما نباید تفرقه در کشور داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: رای دادن در این فضا یک پیام خارجی دارد که دشمنان بدانند به رغم همه مسائل و مشکلات و نقدهای داخلی ما در مقابل دشمن ید واحد هستیم و انسجام حداکثری داریم و در داخل هم گزینه ای جز صندوق برای انتقال پیام نداریم و از این رو تحت هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کنیم.صالحی امیری با بیان این که جایگاه مجلس در قانون اساس کاملا مشخص است، اظهارداشت: مجلس یکی از ارگان اصلی نظام سیاسی است و تداوم حیات سیاسی  انسجام سیاسی کارآمدی و وفاق ملی معیشت و اشتغال و آنچه که امروز به عنوان گسل های اجتماعی جامعه ایران مطرح هستند باید از مسیر قانون گذاری عمل کند و بسیار مهم است و ما نباید این موضوع را کم رنگ بدانیم اما سخن ما این است که مجلس می‌توانست با حضور چهره‌های توانمند و قدرتمند و صاحب نظر و حتی منتقد استحکام بیشتری داشته باشد.وی تصریح کرد: اگر همه کسانی که در کشور دلسوز این سرزمین هستند فرصت حضور در مجلس اسلامی را داشته باشند می‌توانند به توسعه ملی برای رسیدن به افق‌های توسعه کمک بیشتری کنند.
رییس کمیته المپیک ادامه داد: رانش نیروهای انقلاب به خارج از مجلس جز تضعیف مجلس چیزی را در پی‌ندارد و به اعتقاد من آن چیزی که اتفاق افتاد اتفاق نامناسبی بود اما دو نکته اساسی که باید  به آن توجه کرد  این است که راه عبور از فضای فعلی صندوق است.
صالحی گفت: صف کشی در مقابل دشمن بی‌رحم خارج که با تحریم حداکثری ملت را تحت فشار قرار داده و با فشار سیاسی حداکثری انزوای ایران را دنبال می کند با ایجاد یاس و ناامیدی و سرخوردگی به دنبال انزوای ملت است و در مجموع وضعیت ما در منطقه و جهان یک نکته را به ما دیکته می‌کند که صدای ما برای مقابله با دشمن باید یک صدای واحد باشد. برچسب ها: سید رضا صالحی امیری

منبع: خرداد

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟ نمی‌شود؟
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟