Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:25:22 GMT

زور برف به مردم فیروزکوه نرسید

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۷۹۶

زور برف به مردم فیروزکوه نرسید

به گزارش فرمانداری فیروزکوه، «مهدی یوسفی جمارانی» این مطلب را امروز جمعه هنگام انداختن رای خود به شعبه یک انتخابات مجلس یازدهم و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در آستان امامزاده اسماعیل (ع) فیروزکوه همراه با امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، اعضای شورای تامین و اعضای هیات اجرایی انتخابات اعلام کرد.

یوسفی جمارانی در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه، آرای زیادی به شعب اخذ رأی ریخته شده است و مشارکت بالای مردم شهرستان فیروزکوه را همانند ادوار گذشته شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نذورات جوی در دو روز گذشته مانع فرایند رای گیری و اخذ رای نشده و تمامی راههای روستایی و محورهای اصلی و فرعی باز هستند و تردد به صورت روان و بدون مشکل در جریان است.

فرماندار فیروزکوه گفت: امروز هم به لطف خدا  شرایط جوی مطبوع و مناسبی در شهر و مجموعه شهرستان شاهد هستیم و بر مبنای پیش بینی سازمان هواشناسی تا پایان امروز بارندگی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: تمام شعب اخذ رای راس ساعت 8 صبح آماده رای گیری بودند و از نظر سیستم فناوری، ارتباط شعب به صورت آنلاین است و مشکلی وجود ندارد.

یوسفی جمارانی همچنین از شهروندان خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی در باره ویروس کرونا توجه نکنند.

وی گفت: براساس اطلاعیه شماره 19 ستاد انتخابات کشور، اثر انگشت اختیاری است و شهروندان اگر نگرانی در این زمینه دارند ضرورتی به درج اثر انگشت روی برگه اخذ رأی نیست.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه افزود: بیش از یکهزار نفر از عوامل اجرایی نظارتی و بازرسان وزارت کشور و نمایندگان خود نامزدها در شعب اخذ رای نظارت کامل بر روند رای گیری در شهرستان فیروزکوه دارند.

یوسفی جمارانی خاطرنشان کرد: روند اجرایی انتخابات دوم اسفند در فضایی صمیمی و متحد آغاز شده است و امیدواریم همین روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد و شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط باشیم.

وی با بیان اینکه بازدیدهایی از تعدادی شعب اخذ رای  در شهرستان انجام شده است، ادامه داد: همه چیز در روال عادی خود سپری می‌شود و تا این لحظه مشکلی وجود ندارد.

براساس قانون سن رای دهندگان ۱۸ سال تمام باید باشد لذا متولدین دو اسفندماه ۱۳۸۰ و قبل از آن که حداقل  18 سال دارند می توانند در انتخابات امروز شرکت کنند.

مردم حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در شمال شرق استان تهران امروز با حضور در یکی از ۱۷۰ شعبه اخذ رای تعیین شده، یک نفر را از میان ۱۱ نامزد حاضر در عرصه رقابتها انتخاب می کنند.

انتخابات در این حوزه علاوه بر تعیین یک نماینده مجلس، برای انتخاب سه عضو مجلس خبرگان رهبری نیز به صورت استانی انجام می شود.

در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در استان تهران ۱۷ نفر برای تصدی سه کرسی این استان با یکدیگر رقابت می کنند.

 این افراد جایگزین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی و آیت الله سیدابوالفضل میرمحمدی در مجلس خبرگان می شوند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آیت الله هاشمی رفسنجانی اعضای شورای دماوند عضو مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی یوسفی جمارانی مجلس خبرگان شعب اخذ اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟