Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@05:33:36 GMT

آزادراه تهران-شمال ششم اسفند افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۸۲۷

آزادراه تهران-شمال ششم اسفند افتتاح می‌شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته و اعلام دفتر رییس جمهوری، روز ششم اسفندماه برای افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مشخص شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی روز جمعه پیرامون زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال گفت: برپایه هماهنگی انجام شده و اعلام دفتر رییس جمهوری روز ششم اسفندماه برای افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مشخص شده و چنانچه زمان افتتاح تغییر یابد از دفتر رییس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل) با بنیاد مستضعفان، ۶۰ درصد مبلغ سرمایه گذاری بابت عوارضی از سوی دولت پذیرفته شده که در غیر این صورت مبلغ عوارضی به حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه « قرار بود۴۰ درصد هزینههای آزادراه از محل اخذ عوارضی تامین شود» گفت: مبلغ عوارضی برای منطقه یک حدود ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شد، اما وزارت راه و شهرسازی در چارچوب تسهیل شرایط تردد از این آزادراه روش‌های مختلف برای کاهش هزینه عوارضی را به کار گرفته است و پس از دستیابی به نتایج مورد نظر رقم نهایی از سوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

منطقه یک آزاد راه از تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امام زاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می‌رسد. ساخت  منطقه یک آزادراه تهران-شمال باعث می‌شود قسمتی از راه فعلی که از مسیرکرج می گذرد، حذف شده و مسیر فعلی حدود 60 کیلومتر کوتاه‌تر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال منطقه یک آزادراه تهران شمال وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه طی تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار در نوار غزه شد که به شهادت ۶۸ تن و زخمی شدن ۹۴ تن دیگر انجامید. همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوارها و در مسیرهایی هستند که ورود کادر دفاع مدنی و آمبولانس‌ها به آنجا دشوار است.

به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه تأکید کرد: آمار شهدای جنگ غزه از هفتم اکتبر به ۳۳ هزار و ۷۹۷ تن و تعداد مجروحان به ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت غزه تأکید کرد: ما از نهادهای ذیربط می‌خواهیم بیمارستان‌های میدانی را در شهر غزه، و به‌ویژه شمال نوار غزه برای خدمات پزشکی ایجاد کنند.

از سوی دیگر شبکه خبری الجزیره داد، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در منطقه ارض المفتی در شمال النصیرات واقع در مرکز نوار غزه یک فلسطینی شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

منابعی نیز در بیمارستان العوده در اردوگاه النصیرات اعلام کردند از روز یکشنبه تاکنون پیکر چهار شهید و ۱۳ زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرده و زیرساخت‌های نوار غزه را به شکل گسترده‌ای ویران و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه به راه انداخته است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، منطقه نوار غزه به‌ویژه شمال آن در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آخرین آمار قربانیان جنگ غزه
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه ها پس از تعطیلات | ترافیک سنگین در محور هراز
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ تردد روان در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین / ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورها