Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم کویرنشین خراسان جنوبی از شیعه و سنی امروز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای، با اتحاد و همدلی، انگشت نفرت خود را به سمت استکبار جهانی به سرگردگی آمریکای جنایتکار نشانه گرفتند.

خراسان جنوبی – خبرگزاری شبستان؛ سال‌هاست که این مردم عشقی در دل دارند که هیچ مکری از سوی دشمنان نتوانسته آن را کمرنگ کند، عشقی که چهل سال محکم و استوارتر از کوه دماوند پا برجامانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دشمنان ایران سرفراز هر روز با یک مکر و حیله و با هزاران رسانه ای که در اختیار دارند، با تمام توان سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام کردند؛ یک روز به بهانه مشکلات اقتصادی، دگر بار با بزرگنمایی عدم تاثیر مردم در سرنوشت خود و حالا هم که از همه این حیله ها مایوس شدند، دست به دامن «کرونا» شدند، همان بیماری واگیرداری که چند وقتی شده در جهان برای خودش سری در سرها در آورده است، حالا رسانه های بیگانه از آن غولی ساخته اند برای ترساندن ملت ایران، اما به قول آن پیرمرد 65 ساله کنار صندوق رای «این دشمنان احمق و نفهم هستند، ملت ایران عاشق کشور و رهبرشان هستند، در روز برفی و در دمای زیر صفر درجه، در زیر موشک باران دشمن و در گرمای بالای 40 درجه روز قدس با دهان روزه به صحنه آمدند و از نظام خود دفاع کردند، حالا با این چیزها می خواهند بترسند».

 

خراسان جنوبی استانی که سال‌هاست مورد قهر طبیعت و بعضا کم توجهی مسئولان قرار گرفته است، اما مردمانی دارد با دل‌هایی به مانند کویر بزرگ و گرم، مردمی که هر ساله در مشارکت های سیاسی دفاع از نظام و انقلاب در کشور رتبه های اول را داشته اند و همیشه هم به این افتخار کردند، استانی از همه مردمان آن از هر قوم و مذهب، شیعه و سنی با صمیمیت و همدلی همیشه در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش کرده اند.

 

یکی از همشهریان بیرجندی که نیم ساعتی قبل از شروع رای گیری خود را به شعبه شهرداری بیرجند رسانده تا در همان ساعت اولیه رای خود در صندوق بیندازد، با بیان اینکه صبح جمعه فقط به عشق رهبر عزیزم حضرت آیت الله العظمی «سید علی خامنه ای» آمدم تا جزو اولین هایی باشم که در سرنوشت خود و کشورم تاثیرگذار باشم، گفت: مردم عزیز ایران اسلامی آنقدر با بصیرت و بیدار هستند که بدانند این حضور و مشارکت آنها چه تاثیری در سرنوشت و چه پیام مهمی برای دشمنان دارد.

 

«برزگر» با بیان اینکه من نسبت به عملکرد مسئولان و مشکلات اقتصادی کشور گلایه مندم اما باعث نمی شود تا نسبت به وظیفه شرعی و حق قانونی خود بی تفاوت باشم، افزود: امروز خواسته مهم حاج قاسم سلیمانی از همه ما ملت ایران، حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگانی شایسته و انقلابی است تا راه سردار دلها ادامه یابد.

 

او اظهارداشت: متاسفانه بی تفاوتی نسبت به سرنوشت باعث می شود تا افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بعدا دود آن به چشم خود ما مردم برود.

 

 

یکی دیگر از بانوان بیرجندی که با فرزند خردسال خود با در دست داشتن عکس حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران اسلامی، در حال انداختن رای به صندوق است، گفت: من امروز برگه رای را به فرزندم دادم تا در صندوق بیندازد تا از هم اکنون یاد بگیرد که در این مراسم ها شرکت کند.

 

او با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همیشه در این صحنه ها در رتبه اول قرار داشتند و این مورد رضایت رهبری هم بوده است، ادامه داد: ما به فرمایش مقتدا و رهبر عزیزمان که فرمودند باید در انتخابات شرکت کنیم، آمدیم تا به دشمنان بفهمانیم تمام نقشه های آنها با یک سخنرانی رهبرمان خنثی می شود و این ملت تابع فرمایشات رهبر خود هستند.

 

وی با بیان اینکه انگشت رنگی ملت ایران امروز در چشم دشمنان و به خصوص ترامپ جنایتکار فروخواهد رفت، افزود: مشکلات اقتصادی تاثیر چندانی در حضور مردم ندارد، هر چند که امسال دشمن تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات چند برابر کرده است.

 

خراسان جنوبی امروز سراسر شور و شوق برای انتخابی انقلابی است، بسیاری از والدین دست کودکان خود را گرفته اند و در ساعات اولیه صبح به پای صندوق رای آمدند، ذوق بچه‌ها برای انداختن رای در صندوق از صحنه‌های قابل توجه است.

 

برخی از جوانان با در دست داشتن عکس حاج قاسم سلیمانی و برخی ها هم با نصب پیکسل حاج قاسم بر روی لباس فرزندان خردسال خود در صف های طولانی ایستادند تا پیام مهم خود را به دشمنان نظام برسانند، پیامی به قاتل سردار دلها که این حضور باشکوه برای او سخت و سنگین است.

 

 

حفظ نظام و اسلام مهمترین مسئله است

مولوی «سید محمد حسینی» امام جمعه شهر طبس مسینا شهرستان درمیان در گفتگو با خبرنگار شبستان حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره سعی کردند تا با دخالت در امور ایران اسلامی، به کشور ضربه بزنند اما موفق نخواهند شد.

 

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی و به خصوص شهرستان درمیان همانند سال‌های قبل با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد، به اهمیت انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: چنانچه مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و فردی انقلابی به مجلس بفرستند، قطعا نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

 

مولوی حسینی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای اجازه نخواهند داد که دشمنان به اهداف شوم خود برسند و این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود، گفت: ملت از ابتدای انقلاب درگیر تحریم ها و مشکلات اقتصادی بودند، اما اینها تاثیری روی مردم نگذاشته است؛ مردم برای نظام خود حاضرند خون بدهند، چون حفظ نظام و اسلام مهمترین مسئله است.

 

بی‌تفاوتی به انتخابات خواسته دشمن است

مولوی «سید احمد عبدالهی» امام جمعه  اهل سنت درمیان در گفتگو با شبستان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با حضورشان در پای صندوق های رای ثابت می‌کنند که همچنان پای آرمان های نظام و انقلاب هستند، گفت: مردم با این حضور آگاهانه خود به دشمنان تودهنی خواهند زد و این مشکلات اقتصادی مانع از حمایت مردم از نظام و انقلاب نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند، تاکید کرد: بی تفاوتی خود باعث تضعیف نظام و انقلاب می شود که این خواسته دشمن است و ما به خواسته دشمن تن نمی دهیم.

 

نظام برآمد از رای مردم است

حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی» امام جمعه نهبندان هم با بیان اینکه این نظام برآمد از رای مردم است، گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و به تعداد سالهای انقلاب در ایران انتخابات داشته ایم و مردم برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای آمدند و مسئولان خود را انتخاب کردند.

 

وی با بیان اینکه این نوع حضور و مشارکت مردم در سرنوست خود منحصر به فرد است، اظهار داشت: مردم در ایران اسلامی آزادانه حق انتخاب مسئولان خود را دارند.

 

امام جمعه نهبندان با اشاره به حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در انتخابات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن با طرفندهای مختلف بدنبال ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای است و در این راستا ماهها کار کرده است، اما ملت ایران امروز با حضور باشکوه خود چشم دشمن را کور خواهند کرد.

 

حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه ملت ایران بعد از قضایای آبان امسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حمایت از نظام، بساط دشمنان را برچیدند، افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی 22 بهمن و امروز پای صندوق های رای بار دیگر انگشت های رنگی خود را در چشم دشمنان انقلاب فرو کردند.

 

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث خواهد شد تا مردم ایران به احترام سردار دلها حضور و انتخاب آگاهانه ای داشته باشند، افزود: درست است که مردم مشکلاتی دارند اما این مشکلات باعث نخواهد شد تا نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت باشند.

 

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همواره در انتخابات های مختلف حضور باشکوهی داشته اند، گفت: مهمترین رکن در انتخابات حضور باشکوه مردم و در مرحله دوم انتخاب اصلح است که می تواند موتور محرک کشور را به حرکت درآورد.

 

حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر اینکه مردم عزیز ایران با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای اعلام می کنند، که می خواهیم راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم، افزود: یکی از راههای التزام عملی به اسلام همین حضور در پای صندوق های رای است لذا آنچه در درجه اول مهم است حضور مردم و در درجه بعد انتخاب فرد اصلح است.

 

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید با انگیزه بیشتری کار کنیم، افزود: فردی باید به مجلس راه پیدا کند که ایمان، شجاعت ایستادگی در برابر دشمنان، روحیه جهادی و پاکدستی را داشته باشد و اهل دنیا و مطامع دنیایی نباشد.

 

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب مجلس در راس امور است، گفت: مجلس انقلابی و با روحیه جهادی باید در گام دوم انقلاب سنگ بنای قوای دیگر باشد.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی انتخابات مجلس رهبر انقلاب خراسان جنوبی خود در پای صندوق های رای حضور باشکوه خود امام جمعه نهبندان مردم خراسان جنوبی حاج قاسم سلیمانی مشکلات اقتصادی نظام و انقلاب ایران اسلامی سرنوشت خود ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان