Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:10:59 GMT

شمخانی: مردم برنده انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۸۸۳

شمخانی: مردم برنده انتخابات هستند

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: خوشبختانه حضور پرشور مردم در انتخابات باز هم دشمن را ناامید کرد.

به گزارش مشرق، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری ودبیر شورای عالی امنیت ملی پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای مستقر در مسجد ولی عصر تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه حضور پرشور مردم باز هم دشمن را ناامید کرد و این پای کار بودن مردم فقط یک پیام دارد، اینکه دشمن حتی با جنگ روانی و استفاده از رسانه‌های معاند نمی‌تواند خللی در وحدت مردم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وزیر کشور: تا ساعت ۱۲ بیش از ۷ و نیم میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند این نظام چی میده به این ملت؟! +عکس

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بدون شک پیروز واقعی انتخابات مردم هستند.

 وی افزود: مردم قطعاَ گلایه‌ها و دغدغه‌هایی دارند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند که حتما خواسته‌های مردم را گوش داده و امیدواریم مجلس بعدی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن دغدغه مردم انجام دهد.

شمخانی با اشاره به انتخابات روز جمعه "برنده امروز را مردم دانست" و گفت: همیشه مردم برنده این صحنه‌ها بوده‌اند و همیشه غافگیر شونده و منفعل دشمنان هستند و البته متاسفانه زود مایوس شونده هم مسئولان ما هستند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا علی شمخانی شورای عالی امنیت ملی انتخابات98 انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است