Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود سلطانی فر»  روز جمعه با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مردم در طول ۴۱ سال گذشته نشان داده‌اند که همواره در همه صحنه‌های دفاع از حریم نظام، کیان نظام و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ما با عزت و اقتدار ایستاده‌اند.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را، تضمین کننده امنیت، عزت واقتدار میهن اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد که  تا ساعات پایانی امروز جمعه به همین شکل شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان یادآورشد: به طور حتم مشارکت بالای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دشمنان نظام اسلامی را که منتظر حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های رای هستند تا فشارهایشان را بیشتر کنند ناکام و ناامید خواهد کرد.

سلطانی فر در ادامه در خصوص تمهیدات وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میادین ورزشی و ورزشکاران گفت: ما از طریق فدراسیون پزشکی یک آماده باش اعلام کردیم تا همکاران ما تمام تمهیدات لازم را در این بخش به کار گیرند تا در کلیه محیط های ورزشی از ورزشگاه‌ها و اردوهای ورزشی  تدابیر لازم به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شود.

برچسب‌ها مسعود سلطانی فر انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر انتخابات مجلس شورای اسلامی سلطانی فر سلطانی فر مسعود سلطانی فر انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، «مجتبی یوسفی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: قرار بود واردات خودروهای دست دوم انجام شود اما اخیرا آن‌طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی افزود: دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و ایران‌خودرو خودروهایی که فروش قطعی آن برای زمستان بود را می‌خواهند با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با ادغام صندوق‌های بازنشستگی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد اما این روزها مجددا این موضوع مطرح می‌شود که ما با آن مخالفیم.

کد خبر 6084305 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد