Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی نایین از سنین مختلف از  رای اولی تا سالخوردگان عصا بدست با شعار تجدید میثاق با رهبری و نظام جمهوری اسلامی و زنده ‌نگه داشتن یاد سردار شهید قاسم سلیمانی که برای دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان خود را فدا کرد، در پای صندوق‌های اخذ رای در مناطق مختلف سطح شهر حاضر شدند.

این حضور چشمگیر که از ساعات اولیه آغاز رای گیری در شعب اخذ مشاهده می‌شود، نشان از وفاداری و عرق ملی  از هر قومیت و مذهب به ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرماندار نایین گفت: ۵۳ شعبه شامل ۳۱ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار برای اخذ آرای مردم ۲ شهرستان نایین و خور و بیابانک پیش بینی شده است.

محمدحسین نصرتی افزود: در شهرستان نایین ۳۴ شعبه اخذ رای شامل ۳۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳ شعبه در بخش انارک تعیین شده که از این تعداد ۱۶ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار است.

 وی افزود: ۱۵ نامزد از جمله ۲ زن در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شده‌اند که ۳ نفر از کاندیداها انصراف داده‌اند.

رییس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک گفت: مجموع عوامل برگزاری انتخابات بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ نفر خواهند بود که از این تعداد یکهزار و ۱۳۲ نفر مربوط به شهرستان نایین و حدود ۵۰۰ نفر برای شهرستان خور و بیابانک هستند.

فرماندار نایین، تعداد رای اولی‌ها در این ۲ شهرستان را یکهزار و۹۱۰ نفر اعلام کرد.

فرماندار نایین با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای تحریم انتخابات تصریح کرد: بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن چنین برنامه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است و دولت دوازدهم همه تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار می‌بندد.

حوزه انتخابیه نایین شامل شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک  و دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است