Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان کردستان دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع سنندج، رأی خود را به صندوق انداخت. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع سنندج، رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه روز انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری جشن ملی است، اظهار داشت: امروز مردم غیور و قهرمان استان کردستان، «عزت، مقاومت و وفاداری» خودشان را به دنیا نشان دادند و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی افزود: امروز مردم کردستان با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود در صحنه انتخابات، همچون حماسه 22 بهمن و تشییع پیکر پاک سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشته و تمام معنا وارد عرصه انتخابات شدند.

انتخابات ایران| فرمانده سپاه کردستان رأی خود را به صندوق انداخت+تصاویرانتخابات ایران|شور انتخاب در شیرینی حضور انتخابات کردستان/گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با رأی اولی‌ها

سردار آزادی خاطرنشان کرد: امروز هر رأی مردم یک تیر به قلب دشمن و سیلی محکمی به استکبار جهانی به‌خصوص آمریکای جنایتکار است و مردم کردستان با حضور خود بار دیگر دشمن را ناامید کردند.

وی از تامین امنیت برگزاری انتخابات و حفاظت از یک‌هزار و 234 صندوق رأی در استان خبر داد و اظهار کرد: امروز نیروهای سپاه، بسیج و مرزبانی به‌صورت تمام قد با مجموعه پلیس برای تامین امنیت کردستان همکاری داشتند.

سردار آزادی با بیان اینکه تاکنون در سطح سطح استان هیچ مورد سوء امنیتی وجود نداشته است، یادآور شد: با همراهی و مشارکت مردم و اثر بخشی سازمان‌های مرتبط اعم از نیروهای مسلح و استانداری تاکنون هیچ مورد امنیتی در روند برگزاری سطح استان نداشتیم و انتخابات از ساعات اولیه در صلح و آرامش برگزار شده است.

انتهای پیام/484/485/

R7848/P1336/S6,66/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس رأی خود را به صندوق انداخت فرمانده انتظامی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس جوهری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، ضمن تقدیر از همکاری تمامی دست اندرکاران برگزاری مرحله اول انتخابات اظهار کرد: نتیجه اخلاص و هم افزایی همه عوامل این بود که انتخابات با بهترین شرایط و در امنیت و آرامش کامل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

جوهری با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسؤولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، گفت: خوشبختانه تمام برنامه ریزی‌ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنش برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در دو حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه این انتخابات را در استان تهران برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و افزود: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی ارائه خواهد شد.

جوهری عنوان کرد: سوال مهمی که‌معمولا پرسیده می‌شود این است که چه کسانی می‌توانند در دور دوم رأی بدهند، در پاسخ به این سوال عرض می‌شود دو گروه می‌توانند در دور دوم رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچیک از حوزه‌های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده اند، این دو گروه بر اساس قوانین انتخابات می‌توانند در این دوره حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، گفت: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رأی داده باشند نمی‌توانند در این دو حوزه رأی بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند