Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر جمعه در دیدار با «سیبوه سرکیسیان» رهبر ارمنی‌های ایران طی سخنانی گفت: حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۰ نماینده در مجلس دارد و ۵ نماینده نیز برای شهرستان‌های استان تهران انتخاب می‌شوند و ۴ نماینده اقلیت‌های مذهبی کشور نیز در تهران انتخاب می‌شوند، که روی هم ۳۹ نماینده در استان تهران انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می شود…

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران اسلامشهر ایران شمیرانات نماینده انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن با سران کنگره درباره بودجه رژیم صهیونیستی صحبت کرد

کاخ سفید امروز (دوشنبه) اعلام کرد، بایدن با سران حزبی کنگره درباره ضرورت تصویب لایحه یک بودجه تکمیلی برای رژیم صهیونیستی صحبت کرده است.

به گزارش ایسنا، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با چاک شومر، رئیس اکثریت سنا، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و «حکیم جفریز»، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره حمله ایران به اسرائیل صحبت کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: بایدن درباره ضرورت تصویب لایحه بودجه تکمیلی امنیت ملی با نمایندگان صحبت کرد.

روز یکشنبه جانسون گفته بود که بسته بودجه تکمیلی احتمالا در روزهای آتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام قالیشویی تهران را انتخاب کنم؟
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • رسانه‌های اقلیـت علیه انسان -رسانه‌های اکثریـت!
  • بایدن با سران کنگره درباره بودجه رژیم صهیونیستی صحبت کرد
  • ۶ نکته مهم درباره پاسخ نظامی ایران به تل آویو
  • چگونه از قابلیت های هوش مصنوعی گوگل کروم استفاده کنیم؟
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای 
  • واکنش متفاوت زیباکلام به حضور صدیقی در نماز جمعه
  • شمسایی: سخت‌ترین کار را انجام دادم
  • نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید