Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:51:20 GMT

مردم قزوین حماسه دیگری ثبت کردند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۰۷۸

مردم قزوین حماسه دیگری ثبت کردند

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین از واجدان شرایط رای دهی خواست تا در ادامه زمان باقی مانده در پای صندوق های رای حضور یافته و خود را در این حماسه سهیم کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با انتخاب آگاهانه مردم، افراد شایسته و اصلح به مجلس راه یافته و شاهد یک مجلس قوی و مقتدر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین همچنین از دست اندرکاران و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات در استان که از ماه ها قبل در تدارک برگزاری انتخابات بودند، قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و با تبریک روز مهندس، اظهار کرد: مهندسان جامعه، فرهیختگان جامعه هستند و انتظار از آنها این است که مسئولیت ها و رسالت ها را امانت های خدا بدانند و بر اساس امانت الهی عمل کرده و نظارت جدی بر شهرسازی و استحکام خانه ها داشته باشند.

وی افزود: اگر مهندسان کار خود را به درستی انجام دهند، در زمانی که زلزله و بلایای طبیعی پیش بیاید، اتفاقی برای مردم نمی افتد و جان هم‌وطنان عزیزمان در امان می ماند.

امام جمعه قزوین با اشاره به روز امور تربیتی، تأکید کرد: جایگاه تربیت در جامعه بسیار مهم است و صدا و سیما  می باید کانون تربیت در جامعه باشد تا فرزندان ما با تماشای برنامه های تلویزیونی، گامی اساسی به سمت رشد، تربیت، اخلاق و عبادت بردارند.

خطیب جمعه قزوین افزود: آموزش و پرورش نیز کانون تربیت و تعلیم است و خانواده ها نیز نقش مهمی در تربیت فرندان دارند و می باید همه این مهم را جدی بگیرند و در حوزه تربیتی، انتخاب همسر بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه به شب لیله الرغائب نیز اشاره کرد و گفت: می باید در این شب بهترین آرزوها را داشته باشیم و بهترین آرزو نیز دعا برای ظهور منجی عالم بشریت(عج) است و از خدا بخواهیم هر روز انس با قرآن و محبت اهل بیت(ع) در وجودمان بیشتر شود. قسمت پنجم

آیت‌الله عابدینی با تسلیت ایام شهادت امام علی النقی(ع) گفت: حضرت در حدیثی فرموده تقوای الهی پیشه کنید و اگر کسی تقوای الهی پیشه کند، خدا او را حفظ می کند و کسی از خداوند اطاعت کند، همه عالم از او اطاعت خواهد کرد.

برچسب‌ها امام جمعه قزوین استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی امام جمعه قزوین استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.‌

حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که در محفل قرآنی امام حسنی‌ها حاضر شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: انسان در این اجتماع عظیم مردم، عظمت قرآن کریم را می بیند. قرائت قرآن و استماع قرآن توسط این جمعیت عظیم حکایت خوبی از جنبه وجود چتر معنویت در جامعه ایرانی دارد.

کد خبر 6063060

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • ۳ رکن اصلی جامعه ایمانی در نگاه قرآن
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند