Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در حسینیه جماران رأی خود را برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی را تبریک می‌گویم. هر انتخابات فارغ از اینکه موضوع آن چه بوده و چه طیف، فرد و گروهی در آن برنده شود، یک رفراندوم برای نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش ادامه داد: دلیل اینکه انتخابات در کشور چه ریاست جمهوری باشد، چه مجلس یا خبرگان یک رفراندوم به نظام بوده، این است که مردمی که در انتخابات شرکت می‌کنند اصل و اساس نظام را قبول دارند. مردم برای اینکه آینده و سرنوشت خود را رقم بزنند، در انتخابات مشارکت می‌کنند و ما بارها اعلام کرده ایم که مهمترین دستاورد و پیام ما مردم سالاری است. توانسته ایم در سایه یک حکومت دینی مبانی مردم سالاری دینی و دموکراسی را محقق کنیم.

سلطانی فر گفت: ما در سایه حکومت دینی توانستیم آزادی احزاب و گروه‌های سیاسی را تضمین کرده، انتخابات آزاد را برگزار کنیم، مشارکت سازمان‌های مردم نهاد را محقق کرده و فعالیت رسانه‌های آزاد را تضمین، تأمین و حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما در طول ۴۱ سال گذشته نشان دادند که در تمامی صحنه‌های دفاع از حریم و کیان نظام با قدرت ایستاده و حضورشان همواره تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار ملت است.

وزیر ورزش اضافه کرد: امیدواریم تا پایان امروز به همین شکل شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رأی بوده و با یک آمار بالای مشارکت مردم، دشمنان کشور را که منتظر مشارکت پایین مردم بوده تا فشار خود را بیشتر کنند، ناامید کنیم.

سلطانی فر در مورد آخرین اقدامات وزارت ورزش برای مقابله با بیماری کرونا و حفاظت از ورزشکاران کشورمان تصریح کرد: ما از طریق فدراسیون پزشکی آماده باش داده ایم تا دوستان و همکاران ما تمامی تمهیدات لازم را انجام دهند تا در اردوها و ورزشگاه‌ها تدابیر لازم اتخاذ شود تا جلوی شیوع بیماری گرفته شود.

کد خبر 4858811 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخابات 98 انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور قاسم سلیمانی ایران چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان

دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان