Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری دکتر کریستف هملمن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، کیت های ویژه آزمایشگاهی کووید19 به ایران تحویل داده شد.

به گزارش وبدا، صبح امروز (جمعه 2 اسفند 98) وی در سفری فوری به دبی، چهارمین محموله کیت های ویژه آزمایشگاهی بیماری کووید19 را از انبار دارو و تجهیزات پزشکی سازمان جهانی بهداشت در امارات تحویل گرفت و به انستیتو پاستور ایران تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت نیز در روزهای اخیر از همکاری مناسب نماینده سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت، تقدیر و تشکر کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کیت ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی ایران کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در کابل تصریح کرد افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمیکاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنند

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟