Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عیسی برادری روز جمعه با حضور در شعبه ثابت شماره ۱۲ شهری واقع در مسجد امام خمینی(ره) تکاب و شرکت در انتخابات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری به خوبی نقشه راه آینده کشور را تعیین کرده‌اند و ملت ایران امروز با حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای این مسیر را مقتدرانه و عزتمندانه طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ایران اسلامی با حضور حداکثری ملت غیور و همیشه در صحنه در انتخابات روز جاری حماسه‌ای دیگر خلق کردند و این حضور حماسی همانند چهل و یک سال گذشته تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران را بی‌اثر و خنثی خواهد کرد.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه حق تعیین سرنوشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: انتخابات در کشور ما از برکت‌های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در هر دوره‌ای به‌صورت باشکوه و حماسی برگزار شده‌است.

حجت‌الاسلام برادری اضافه کرد: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات دوم اسفندماه بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

۶۰ هزار و ۱۶۲ نفر از جمعیت شهرستان تکاب واجد شرایط رای دادن و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که ۷۵ درصد کل جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

انتخابات مجلس یازدهم در ۶۹ شعبه اخذ رای از جمله ۲۸ شعبه شهری و ۴۱ شعبه روستایی در تکاب برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه اخذ رای نیز به‌صورت سیار خواهد بود.

۷۹۵ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مشارکت می‌کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.

برچسب‌ها تکاب مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی تکاب مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی انتخابات مجلس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد

«پرویز سروری» عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعیین تکلیف ۱۵ درصد نمایندگان مجلس دوازدهم به دور دوم موکول شده که عددی تعیین‌کننده است؛ طبیعتاً نتیجه انتخابات در دور دوم، می‌تواند نقش مؤثری در کارآمدی یا ناکارآمدی مجلس آینده ایفا کند.

وی ادامه داد: گروه‌ها و جریانات مختلف سیاسی که در مجلس آینده حضور دارند، برای تکمیل ظرفیت‌شان از فرصت دور دوم حتماً استفاده خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس دوازدهم متفاوت با مجلس‌های گذشته خواهد بود، افزود: در این مجلس رقابت‌های درون‌گفتمانی حضور و بروز خواهد داشت که البته این مساله می‌تواند، هم تهدید و هم فرصت باشد؛ اگر رقابت‌های زمان انتخابات به داخل مجلس منتقل شود، قطعاً مضر و خطرناک خواهد بود.

سروری افزود: با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس، عموماً مردم با رأی پایین‌تری شرکت می‌کنند، فکر می‌کنم که صداوسیما و احزاب و گروه‌ها می‌توانند در گرم‌کردن فضای انتخاباتی و افزایش مشارکت مؤثر باشند.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: دغدغه و اولویت مجلس آینده باید دغدغه و اولویت مردم باشد؛ امروز چند موضوع از جمله اقتصاد، اشتغال، معیشت، ازدواج و… برای مردم اهمیت دارد و لذا اولویت مجلس آینده باید پرداختن به آن‌ها باشد؛ مجلس برای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی باید پیش‌قراول باشد.

فعال سیاسی تصریح کرد: موضوع امنیت هم با توجه به اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد قابل توجه است و مجلس باید در موضوع تقویت بنیه دفاعی کشور توجه بیشتری داشته باشد چراکه ایران در کانون توطئه‌های جدی قرار دارد؛ البته طعم شیرین اقتدار را در عملیات «وعده صادق» دیدیم و مشخص شد قدرت ملی چقدر می‌تواند در ایجاد صلح و آرامش در کشور مؤثر باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083374 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد