Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:59:11 GMT

حضور میبدی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۱۸۶

حضور میبدی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مردم در نخستین لحظه‌های رای گیری‌ در حالیکه شناسنامه و کارت ملی خود را در دست  و تعدادی از بانوان کودک خود را در آغوش داشتند در شعبه های اخذ را حضور یافتند تا با انتخاب نماینده مورد نظر در پیشرفت و توسعه کشور مشارکت کنند.

همچنین استاندار یزد در حاشیه بازدید از فرمانداری میبد و چند حوزه های اخذ رای گفت: حضور مردم در شعبه های اخذ رای همانند انتخابات گذشته مطلوب است و می توان به بیشترین مشارکت و حضور گسترده مردمی در این انتخابات امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طالبی افزود: بازدید از ستاد انتخابات و سه شعبه اخذ رای در میبد نشان دهنده انجام همه امور و پیش بینی‌های لازم ، همکاری و تعامل میان همه دست اندرکاران انتخابات مجلس در این شهرستان است.

همچنین یک شهروند میبدی به نام سید عبدالرضا دهقانی فیروزآبادی به خبرنگار ایرنا گفت: با هدف تجدید پیمان با شهدا و پایبندی به خون آنها ، حفظ کیان کشور و اطاعت از مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کرد.

محمود دهقانی ۷۳ ساله هم گفت : حکومت اسلامی با  انتخابات معنی پیدا می‌کند و با این عقیده از ابتدای پیروزی انقلاب در همه انتخابات شرکت کرده است .

فاطمه عسکری متولد شهریور سال ۸۰ به عنوان رای اولی‌ها که برای اولین بار در انتخابات شرکت کرده بود، احساس خوشحالی می کرد، گفت: مهمترین خواسته خود را بهبود اوضاع اقتصادی بیان کرد.

همچنین فاطمه آقایی گفت: « امروز آمدم تا با رای خود از اسلام و ایران پاسداری کنم».

به گفته سید بهروز موسوی ندوشن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس ستاد انتخابات میبد ، از ۶۱ هزار واجد شرایط حق رای در این شهرستان ۲ هزار و ۶۰۰ نفر رای اولی هستند.

وی اضافه کرد: آرای مردم به صورت دستی در ۷۶ شعبه اخذ رای که ۵۸ مورد ثابت و بقیه سیار است، جمع آوری می شود.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.     

برچسب‌ها میبد یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی محمدعلی طالبی پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات انتخابات مجلس در یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی محمدعلی طالبی محمدعلی طالبی میبد یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی محمدعلی طالبی انتخابات مجلس اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای