Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر شرکت حداکثری در انتخابات گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی جهاد عمومی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است و این حضور پر رنگ مایه برکت، تحول آفرین و مصونیت بخش در برابر دشمنان است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم استان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: از منظر معظم له آذربایجان به مثابه سنگر هویت انقلابی و هویت ملی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: آذربایجان مظهر غیرت دینی و ملی، الگوی دفاع از شخصیت و هویت ایرانیان، سد مستحکم در برابر استبداد و استعمار و انحراف دینی و ملی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایجان سنگر دفاع از ایران انقلابی در جنگ نرم و سخت است.

امام جمعه تبریز در ادامه با تاکید بر شرکت حداکثری در انتخابات گفت :حضور در پای صندوق‌های رأی جهاد عمومی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است و این حضور پر رنگ مایه برکت، تحول آفرین و مصونیت بخش در برابر دشمنان است.

انتخابات ایران| امام جمعه موقت شیراز: امروز تمام دنیا نظاره‌گر حضور مردم و ملت ایران در انتخابات استانتخابات ایران| امام جمعه ارومیه: نامزدهای پیروز نماینده اقشار مختلف مردم هستندانتخابات ایران| امام جمعه رشت: مردم «افراد شجاع و دارای روحیه مقاومت» را به‌ مجلس بفرستند

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه در کار خیر باید پیشگام بود از همه آحاد و اقشار مختلف مردم خواست با حضوری پر رنگ در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به توطئه جدید شبکه‌های ضد انقلاب برای کاهش مشارکت مردم گفت: از صبح امروز و همزمان با شروع رأی گیری شایعه کرده‌اند که بواسطه استامپ‌های شعب اخذ رأی ویروس کرونا منتقل می‌شود‌ که وزارت کشور برای مقابله با این اقدام امضا را جایگزین ثبت اثر انگشت در برگه‌های رأی کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تبیین وظایف افراد منتخب برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: وکلای ملت باید برای اشتغال و ازدواج جوانان برنامه داشته باشند.

امام جمعه تبریز ویژگی‌های نماینده اصلح را هم یادآور شد و گفت: امروز، تجلی حماسه ملی و رقابت بین نامزدهای انتخاباتی است و روز شنبه، روز مهربانی و بردباری است.

خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه نامزد منتخب در هر حوزه انتخابیه نماینده ملت ایران است گفت: نمایندگان منتخب تا آغاز به کار مجلس یازدهم 100 روز فرصت دارند تا با همفکری رقبا و نمایندگان سابق پای درد دل مردم بشینند و برای رفع دغدغه و مشکلات آنها با طراحی برنامه‌های عملیاتی، وارد مجلس شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تلاش بی وقفه برای حل مشکلات مردم را اصلی‌ترین وظیفه نامزدهای منتخب را در مسند نمایندگی مجلس عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز با تبیین ابعاد مختلف تربیت اسلامی گفت: مقام معظم رهبری 3 سال پیش با حضور در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان این موضوع را بصورت جامع و کامل بیان فرمودند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه قرآن کریم هم به موضوع تعلیم و تربیت تاکید دارد گفت: معلمان، دانش آموزان و اولیا آنها باید در ابعاد معنوی، فردی، علمی و اجتماعی با آموزه‌های تربیت اسلامی رفتارهای و عملکرد خود ارزیابی کنند.

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جمعه تبریز نماز جمعه امام جمعه آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند