Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خیریانپور عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مازندران افزود : این بازرسان با حضور در شعب اخذ رای حسن جریان انتخابات را از لحاظ کمی و کیفی در ۲۲ شهرستان و ۹ حوزه انتخابیه رصد می کنند.

وی گفت که علاوه بر این ، ۵۰ نفر به عنوان بازرسان ویژه وزرات کشور هم کار نظارت بر اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان انجام می دهند و هر گونه تخلفات انتخاباتی را به هیات های شهرستانی و استانی گزارش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیریانپور افزود : براساس گزارش هیات های بازرسی و بازرسان در شعب اخذ رای ، تاکنون تخلفاتی که بتواند بر حسن اجرای انتخابات در استان خللی ایجاد کند، گزارش نشده است.
وی گفت : حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای نیز طبق همین گزارشات و بررسی های میدانی ، مناسب ارزیابی شده است و امیدواریم در ساعات آینده هم حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای گسترده تر شود.
معاون استاندار مازندران افزود : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باعث افزایش سطح اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود و مردم ما نیز با هوشیاری با مشارکت حداکثری از اقتدار نظام حمایت خواهند کرد.
رای گیری برای تعیین سرنوشت ۱۲ کرسی مازندران در مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز شروع شد. مازندران برای انتخابات مجلس یازدهم ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر واجد شرایط رای دارد و حدود ۵۷ هزار نفر نیز دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.

برچسب‌ها ساری مازندران ستاد انتخابات کشور پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران ستاد انتخابات کشور ساری مازندران ستاد انتخابات کشور اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد