Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:44:42 GMT

چگونگی حضور نمایندگان نامزدها در شعب أخذ رأی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۲۸۷

چگونگی حضور نمایندگان نامزدها در شعب أخذ رأی

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور نمایندگان نامزدها در شعب أخذ رأی با کارت شناسایی مجاز است.

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 29 اعلام کرد حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره (29)

براساس ماده 55 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره الحاقی ماده 63 آیین‌نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است و این افراد می‌توانند تا پایان زمان اخذ رأی و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در محل شعبه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان محترم نامزدهای انتخاباتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأت‌های اجرایی یا نظارت بخش یا مرکز شهرستان گزارش نمایند.      

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ستاد انتخابات ستاد انتخابات کشور انتخابات98 انتخابات مجلس حضور نمایندگان نامزدها در شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای فساد در طرح نور
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا در طرح نور
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا و تجارت جنسی در طرح نور
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر