Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر عبدالملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی جامع انجام شده، رسانه ملی از ابتدای شروع فرایند انتخاب پای کار آمده و در بخش های تبلیغی، تبیینی و فراخوان، اقدامات قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه تمامی نیروها و امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان برای ثبت مشارکت مردم در انتخابات به کار بسته شده است افزود: برنامهریزی لازم انجام شده تا از هزار و ۲۳۴ شعبه اخذ رای در استان، شعبات مطرح به صورت زنده برنامه های مستقیمی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملکی افزود: در چهار شعبه اخذ رای  سنندج امکانات واحد سیار صدا و سیمای مرکز کردستان استقرار یافته و در شهرستان‌های استان هم، دستگاه‌های جدید کم حجمی به عنوان دی ام ان جی برای اولین بار مستقر شده که با سرعت بالا و کیفیت تصویری فوق‌العاده، مشارکت مردم این شهرستان‌ها را به صورت شیفتی از طریق شبکه استانی و شبکه های سراسری به اشتراک می گذارد.

وی اضافه کرد: شبکه اصالت و فرهنگ برنامه های متنوعی با حضور نخبگان و گروههای مرجع در جهت روشنگری لزوم مشارکت حداکثری انجام داد و  در بخش مردمی هم با برگزاری تریبون آزاد و مصاحبه‌های مختلف انتظارات مردم از نمایندگان را جویا شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به انجام تبلیغات شوم به شبکه‌های ماهواره‌ای از ماه‌ها قبل گفت: آنها می خواستند تا حضور مردم را به حداقل برسانند، چون از تأثیرگذاری این حضور گسترده نگران بودند.

عبدالملکی تأکید کرد:  مردم بصیر و اندیشمند استان با حضور خود از ساعت اولیه رای‌گیری به یاوه گویی دشمنان پایان داده و نشان دادند که همواره پشت انقلاب خود هستند.

 وی یادآور شد: دشمنان هم می دانند اگر حضور کردستانی‌ها در انتخابات پررنگ باشد توسعه و آبادانی بیشتری در این استان رقم می‌خورد و این برایشان خوشایند نیست.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب صبح امروز پای صندوق رای گفت: همانگونه که ایشان فرمودند هر کسی آینده کشور و سرنوشت خود را دوست دارد باید در عمل به این تکلیف شرعی و انقلابی خود کوشا باشد.

 وی با بیان اینکه همه قبول داریم که مشکلاتی در کشور وجود دارد افزود: با قهر کردن با صندوق‌های رای  مشکلات حل نمی‌شود بلکه با انتخاب اصلح و حضور کامل و با بصیرت است که  می‌توان نقشه راه آینده را ترسیم و عبور از مشکلات را تسهیل کرد.

 وی از مردم انقلابی استان هم که از لحظات اول رای گیری حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رای داشتند تقدیر کرد و گفت:  این حضور نشان دهنده توسعه و بالندگی مردمی است که از همه گردنه‌های سخت با سربلندی عبور کرده‌اند.

امسال ۹۴ داوطلب در این استان برای تصاحب ۶ کرسی نمایندگی با هم رقابت می‌کنند.

تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ۲۹ نفر، در حوزه انتخابیه بیجار ۲۷ نفر، حوزه انتخابیه سقز و بانه ۹ نفر، حوزه مریوان و سروآباد ۱۴ نفر و حوزه قروه و دهگلان ۱۵ نفر است.

استان کردستان بر اساس آخرین سرشماری نفوس مسکن سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر جمعیت است که بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان، حدود یک هزار و ۷۰۰ روستا ساکن هستند که ترکیب جمعیتی آن شامل ۲۹ درصد ساکنان روستایی و ۷۱ درصد ساکنان شهری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان کردستان در این استان کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۴۰ نفر رای اولی هستند،  دست‌اندرکاران انتخابات برای جمع آوری آرای مردم این استان یک هزار و ۲۴۵ شعبه پیش بینی کرده‌اند.

استان کردستان دارای پنج حوزه انتخابیه و ۶ نماینده در مجلس شورای اسلامی است، (حوزه انتخابیه سنندج شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره ۲ نماینده، حوزه انتخابیه بیجار یک نماینده، حوزه انتخابیه قروه شامل شهرستان‌های قروه و دهگلان یک نماینده، حوزه انتخابیه سقز شامل شهرستان‌های سقز و بانه یک نماینده و حوزه انتخابیه مریوان شامل شهرستان‌های مریوان و سروآباد یک نماینده) است.

جمعه دوم اسفند ماه مردم استان کردستان همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رای نماینده خود برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب خواهند کرد.

برچسب‌ها صدا و سیما کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات انتخابات مجلس در کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی صدا و سیما کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز کردستان شامل شهرستان حوزه انتخابیه استان کردستان یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در پی گزارشات مردمی و مشاهدات میدانی در خصوص کم‌کاری و قصور وی، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوافضل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله موثق مردمی در خصوص کم‌کاری و قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان و همچنین گزارش مستند واصله از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همچنین بازدیدهای متعدد این مرجع قضائی از جای جای استان به ویژه شهرستان زاهدان و مشاهدات میدانی، وفق دستورالعمل‌های مربوطه از جمله دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن و دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه که مصوب ریاست قوه قضائیه است، علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در دادستانی مرکز استان اعلام جرم شده است.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان در دو حوزه است؛ حوزه اول مربوط به نگهداری و پایداری شبکه‌های مخابراتی استان بوده که شبکه انتقال اطلاعات، شبکه همراه اول و شبکه تلفن ثابت را شامل شده و متاسفانه قطعی‌های مکرر این شبکه‌های ارتباطی بر کسانی که در استان زندگی می‌کنند پوشیده نیست به نحوی که بسیاری از مردم قریب به یک سال است که این مطالبه را مطرح می‌کنند.

حوزه دوم که اهمال، قصور و ترک فعل مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان محرز است، توسعه شبکه‌های مخابراتی استان بوده که در این زمینه این مدیر به علت آنکه مدت زیادی در استان این مسئولیت را عهده‌دار بوده و می‌توانسته در این راستا اقدامات عاجل و مثبته‌ای انجام دهند بنا به دلایلی عمل نکرده و همین امر موجبات نارضایتی مردم استان را فراهم کرده است.

بنابراین در راستای صیانت از حقوق مردم استان که همیشه در شرایط سخت پای کار نظام بوده‌اند، ما بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود و با استناد و دستورالعمل‌های مورد اشاره و قوانین و مقررات، صریحاً علیه فرد مذکور اعلام جرم کرده‌ایم و در این حوزه همان اصطلاح مرسوم بین مردم تحت عنوان «ترک فعل» صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه فرزاد رامین به عنوان سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات محمدحسین عیدی زاده مدیرعامل سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد. رامین پیش از این مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان بوده که به سمت سرپرست مخابرات منصوب شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی