Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه همچنان موردی از بیماری کرونا در همدان گزارش نشده است گفت: مردم به شایعات توجه نکنند اما خودمراقبتی را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اخباری مبنی بر مثبت بودن ابتلای دو نفر در همدان به بیماری کرونا و تخلیه بیمارستان سینا به دلیل این وضعیت منتشر شده که به منظور صحت و سقم آن به سراغ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا رفتیم تا مسائل را جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد طاهری با تکذیب این مطلب و با بیان  اینکه مردم به شایعات گوش ندهند اظهار کرد: یک ساعت پیش جلسه‌ای با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم و در خصوص نحوه آموزش و کنترل بیماری مواردی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در همدان گزارش نشده است گفت: افراد مشکوک به بیماری کرونا داریم اما مورد مثبت اعلام نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تاکید کرد: با ابتلای هر فردی به سرماخوردگی در کشور مثلا فردی که دارای تب و تنگی نفس باشد ما به او به دید فرد مشکوک مبتلا به کرونا نگاه می‌‌کنیم تا بررسی دقیق  صورت گیرد و آزمایش‌های لازم انجام شود.

وی با تاکید به اینکه حتما آزمایش‌های مولکولی باید این بیماری را تایید کند خاطرنشان کرد: اگر موردی از بیماری در استان گزارش شود به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد تا بیشتر مراقب خود باشند.

وی خودمراقبتی و آموزش نکات لازم را ضروری دانست و افزود: مردم شستن مرتب دست‌ها را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم پزشکی همدان خبرگزاری فارس همدان کرونا محمد طاهری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان