Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا چوبداری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور واجدین شرایط دو شهرستان رامیان و آزادشهر از زمان شروع رای‌گیری تا ظهر امروز خوب بوده اما این حضور هم اکنون در بیشتر شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه رو به افزایش است.

وی با اشاره به استقرار ۱۸۴ شعبه اخذ رای در رامیان و آزادشهر، افزود: از این تعداد ۹۶ شعبه در سطح شهرستان رامیان و ۸۸ شعبه دیگر در مناطق شهری و روستایی شهرستان آزادشهر مستقر شده و مشغول رای‌گیری از واجدین شرایط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوبداری اضافه کرد: برگه تعرفه رای به اندازه کافی و حتی ۱۰ تا ۱۵ درصد بیش از جمعیت پیش‌بینی شده در اختیار شعب اخذ رای این دو شهرستان گذاشته شده و درصورت نیاز به تعرفه رای جدید، بلافاصله برای شعبه درخواست کننده ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: درسایه هماهنگی و همکاری خوب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی، جریان انتخابات در کمال آرامش و امنیت درسطح این حوزه انتخابیه درحال برگزاری است و مشکل خاصی در روند برگزاری ایجاد نشده است.

دو شهرستان رامیان و آزادشهر درمجموع با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس رامیان انتخابات مجلس شورای اسلامی آزادشهر پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات انتخابات مجلس در گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس رامیان انتخابات مجلس شورای اسلامی آزادشهر گنبدکاووس رامیان انتخابات مجلس شورای اسلامی آزادشهر رامیان و آزادشهر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم