Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@06:49:46 GMT

30 نفر در ارتباط با خرید و فروش رأی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۳۵۴

رحیم علیشپور دادستان پاکدشت در گفت‌وگو با فارس، درباره مبارزه با خرید و فروش رأی اظهار کرد: با اهتمام نیروهای امنیتی تاکنون ۳۰ نفر دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در راستای عزم جدی دستگاه قضایی مبنی بر حفاظت و صیانت از آرا مردمی و هم چنین مبارزه با پدیده زشت خرید و فروش رای تا کنون نزدیک به ۳۰ نفر از متخلفین دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان پاکدشت درهمین رابطه بیان داشت: برخورد با متخلفین تا آخرین ساعات رای گیری ادامه داشته و توصیه می‌کنم مردم با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای تخلف‌های احتمالی را سریعا گزارش کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد. - اخبار استانها -

سید امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند
  • سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد