Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:18:27 GMT

۱۰ هزار عامل اجرایی انتخابات در بابل مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۳۹۵

۱۰ هزار عامل اجرایی انتخابات در بابل مشارکت دارند

قربانعلی ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل تعداد ۵۱۱ صندوق اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد ۵۰۶ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است.

وی با اظهار اینکه از ۵۱۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان بابل، ۲۶٠ شعبه در شهر بابل، شهر امیرکلا و بخش مرکزی، ۷۷ شعبه در بخش لاله‌آباد مستقر است، افزود: همچنین ۴۹ شعبه در بخش بندپی‌شرقی، ۴۴ شعبه در بخش بندپی‌غربی، ۴۳ شعبه در بخش گتاب و ۳۸ شعبه در بخش بابل‌کنار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان کرد: از کل ۵۱۱ شعبه، ۶۷ شعبه مربوط به خواهران، ۶۷ شعبه مربوط به برادران و ۳۷۷ شعبه عمومی خواهد بود.

فرماندار بابل یادآور شد: با توجه به حضور ۱۵ تا ۲۰ نفر در هر صندوق اخذ رأی، حدود ۱٠ هزار تن از عوامل اجرایی در این انتخابات در بابل مشارکت خواهند داشت.

فرماندار بابل گفت تا به حال مردم این شهرستان مشارکت خوبی داشته‌اند و امیدواریم این حضور در این دوره پرنشاط‌تر از سال‌های قبل بوده است.

کد خبر 4858881

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بابل انتخابات 98 بابل انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شعبه در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل