Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:30:32 GMT

تهران|مردم بزرگترین برنده انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۳۹۶

تهران|مردم بزرگترین برنده انتخابات هستند

گروه استان‌ها- ائمه جمعه شهرستان های استان تهران با اشاره به پذیرش قانونی نتیجه انتخابات، بر احترام به رای مردم و رفتار مناسب پس از اعلام نتایج تاکید کردند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه دماوند با اشاره به برگزاری انتخابات و ضرورت رفتار مناسب پس از اعلام نتایج اظهار داشت: امروز همه مردم با شور و نشاط و با بصیرت کامل در انتخابات شرکت می کنند، مردم بزرگترین برنده انتخابات هستند و همه باید نتیجه قانونی انتخابات را بپذیریم و نامزد منتخب، نماینده همه مردم ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرد منتخب 100 روز فرصت دارد تا فرصت ها و تهدیدهای منطقه را با هم فکری کاندیدهای رقیب و نمایندگان سابق بشناسد و خود را آماده خدمت به مردم کند.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: تبریک کاندیدهای انتخاب نشده به نامزد منتخب ارزشمند و آرامش آفرین و وحدت زا ست، همه ما باید به قانون احترام بگذاریم و اقدامات قانونی را سرلوحه کارها قرار دهیم و نماینده منتخب باید تفکر و رفتار سردار سلیمانی را سر مشق خود قرار دهد.

فتاح دماوندی تصریح کرد: معرفت و تبعیت از ولایت فقیه در نظام فکری و رفتاری شهید سلیمانی عینیت داشت، عصاره اعتقادات و عمر سردار سلیمانی را می توان در وصیت نامه نورانی و راهگشای او دید؛ قوای سه گانه اگر مثل شهید سلیمانی عمل کنند مردم جهان ، ایران قوی را خواهد دید.

وی با بیان اینکه راز سلیمانی شدن اطاعت از ولایت است تاکید کرد: شهید سلیمانی دو بار پیروز شد، نخست در زمان زندگی دنیوی و دیگری هنگام شهادت و آغاز حیات ابدی بود که تاثیر شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر جهان روزبه روز بیشتر و حلقه محاصره رژیم جعلی صهیونیستی تنگ تر می شود.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه شاگردان شهید سلیمانی اسرائیل را خفه خواهند کرد گفت: پس از شهادت شهید سلیمانی ماموریت سپاه قدس از سطح منطقه به سطح بین الملل ارتقا یافت، جبهه مقاومت از برکت خون سلیمانی بزرگ سنگرهای جدیدی در آسیا و آفریقا تامین خواهد کرد و تکثیر شهید سلیمانی و حضور او در همه جای دنیا روزهای سخت تری را برای آمریکا و اسرائیل رقم خواهد زد.

امام جمعه کرمان: وصیت‌نامه شهید سلیمانی محور حرکت را برای همه روشن کرده استبازتاب انتخابات ایران در رسانه‌های آلمانی/ شهادت سردار سلیمانی عامل مشارکت بیشتر در انتخاباتحزب الله: شهید سلیمانی ناجی منطقه بود

حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای طومار دشمنان را در هم پیچید

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به مناسبت روز اول اسفندماه و شهادت شهید محلاتی اظهار داشت: این روز به نام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است، شهید محلاتی که نماینده امام در سپاه بودند به همراه 8 نماینده مجلس و سایر سرنشینان که 50 نفر بودند مورد هدف جنگنده‌های عراقی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: روحانیت به تناسب جمعیت خود بیشترین شهید را در دفاع مقدس تقدیم کرده است و به همین مناسبت یاد شهدا را گرامی می‌داریم و خوب است بدانیم که امروز روحانیون شیعه بیش از گذشته مورد هجمه دشمنان قرار دارند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: حوزه‌های علمیه، مراجع شیعه و روحانیت دلسوز همواره خود را مدافع مردم زمان دانسته و در خط مقدم مبارزه با استکبار و استعمار قرار داشته‌اند و دارند و به همین خاطر همواره مورد هجمه ناجوانمردانه دشمنان بیرون و نفوذی‌های داخلی هستند.

وی ادامه داد: اگرچه پشتوانه حوزه‌های علمیه و روحانیت شهید پیرو ولایت و امام عصر(عج) بوده‌اند اما توطئه‌های شوم دشمن را خنثی کرده و خواهند کرد و مردم هم آنقدر هوشیار هستند که حساب درست ترین عملکردها را تشخیص دهند.

امام جمعه موقت ورامین سپس با اشاره به حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: امروز ملت ایران در معرض آزمونی بزرگ قرار گرفته‌اند و آن حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره میان دوره‌ای مجلس خبرگان است، حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و شرکت در آن در تعیین آینده کشور یک حق است.

محمودی افزود: سنگ بنای نظام اسلامی مبتنی بر رأی مردم است چرا که در جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه مردم در تعیین سرنوشت خود شریک و سهیم هستند لذا جمهوری اسلامی یک نظام مترقی است که در دنیا نظیر ندارد.

وی ادامه داد: دشمنان به انتخابات چشم دوخته‌اند آنچه که در طول این 41 سال پس از انقلاب توطئه‌های دشمن را ناکام ساخته است حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی بوده است، به ویژه امسال با توجه به توطئه‌های شومی که در سال 98 توسط نفوذی‌های داخلی تدارک دیدند و به نوعی تمام کشور را تحت تأثیر قرار داد و بیش از 150 شهر کشور را به آشوب کشیدند ولی حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم طومار آن ها را درهم پیچید.

امام جمعه موقت ورامین همچنین گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که ملت ایران علی رغم سردی هوا و بارش باران و برف با آن حضور با عظمت عزّت و سازش ناپذیری خود را به رُخ جهانیان کشیدند و دیدیم در تمام این خیمه‌ها تیر استکبار به سنگ خورد و امروز می‌بینیم که انتخابات خیمه دیگری است که در سال 98 امیدهای آمریکا و مزدورانش را تبدیل به یاس و ناامیدی خواهد کرد.

محمودی بیان کرد: انتخاب افراد شایسته برای مجلس با روح خدمتگزاری دینی و انقلابی بسیار مهم است، ملت ایران طی سال‌های اخیر از عملکردهای سخیف برخی زخم خورده‌اند و ناکارآمدی و وابستگی‌های فکری و عملی به غرب مشکلاتی را برای کشور رقم زده است.

سکوت در شرایط کنونی گناهی نابخشودنی است

حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌ های نماز جمعه با اشاره به اینکه نظام، نظام اسلامی است اظهار داشت: در این بین چند نفری هم دزد، کم کار و غیره داریم اما دلیل نمی شود که این صفت را به تمامی مسئولان نسبت دهیم، چرا که این خواسته دشمنان می باشد و هدف اصلی آن‌ها بی‌اعتماد کردن مردم به ویژه جوانان می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر جایز نبودن سکوت در برخی موارد تصریح کرد: اگر دیدید که نظام، انقلاب و همه مسئولان را زیر سئوال می برند نباید سکوت کنیم چرا که سکوت در چنین شرایطی گناه و اشتباه بزرگ می باشد و باید از انقلاب و نظام دفاع کرد.

امام جمعه گلستان سپس با اشاره به نزدیکی به سنت اعتکاف افزود: نسبت به اعتکاف این سنت الهی نباید کم توجه باشیم و باید هر کسی که می تواند در این مراسم شرکت کند.

نورپور همچنین به وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود می گوید که خدایا دستانم خالی می باشد، باید توجه داشت که این وصیت نامه توسط کسی نوشته شده که 40 سال برای نظام، انقلاب، اسلام و مردم زحمت کشیده و تلاش کرده است.

وی در پایان با توجه به اینکه امروز روز انتخابات است خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات و به ویژه انتخاب اصلح یک وظیفه و بنا به گفته مقام معظم رهبری یک جهاد می باشد که نباید نسبت به آن بی‌ توجه باشیم.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهید سلیمانی وصیت نامه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال قطر 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت soccer-king؛ جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی قطر با دیدار تیم‌های میزبان و اندونزی از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری آغاز می‌شود.
این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز می‌شود.
گروه ۱ 
قطر، استرالیا، اردن، اندونزی
گروه ۲ 
ژاپن، کره جنوبی، امارات، چین
گروه ۳
عربستان سعودی، عراق، تایلند، تاجیکستان
گروه ۴ 
ازبکستان، ویتنام، کویت، مالزی
برنامه دیدار‌ها به شرح زیر است:
گروه ۱
 (دوشنبه ۲۷ فروردین)    ساعت ۱۶:۳۰         استرالیا -اردن    
(دوشنبه ۲۷ فروردین)    ساعت ۱۹         قطر -اندونزی    
(پنجشنبه ۳۰ فروردین)    ساعت ۱۶:۳۰     اندونزی – استرالیا
 (پنجشنبه ۳۰ فروردین)    ساعت ۱۹         اردن -قطر    
(یکشنبه ۲ اردیبهشت)    ساعت ۱۹         اردن - اندونزی    
 (یکشنبه ۲ اردیبهشت)    ساعت ۱۹         قطر - استرالیا    
گروه ۲ 
 (سه شنبه ۲۸ فروردین)    ساعت ۱۶:۳۰        ژاپن- چین    
 (سه شنبه ۲۸ فروردین)    ساعت ۱۹     کره جنوبی - امارات    
 (جمعه ۳۱ فروردین)    ساعت ۱۶:۳۰     چین - کره جنوبی    
 (جمعه ۳۱ فروردین)    ساعت ۱۹         امارات - ژاپن    
 (دوشنبه ۳ اردیبهشت)    ساعت ۱۶:۳۰        ژاپن- کره جنوبی
(دوشنبه ۳ اردیبهشت)    ساعت ۱۶:۳۰        امارات مقابل چین    
گروه ۳ 
(سه شنبه ۲۸ فروردین)    ساعت ۱۹      عراق – تایلند
(سه شنبه ۲۸ فروردین)    ساعت ۲۱:۳۰    عربستان سعودی -تاجیکستان
(جمعه ۳۱ فروردین) ساعت ۱۹        تایلند -عربستان    
(جمعه ۳۱ فروردین) ساعت ۲۱:۳۰     تاجیکستان - عراق    
(دوشنبه ۳ اردیبهشت)    ساعت ۱۹        عربستان - عراق
(دوشنبه ۳ اردیبهشت)    ساعت ۱۹        تایلند –تاجیکستان 
گروه ۴ 
 (چهارشنبه ۲۹ فروردین)    ساعت ۱۶:۳۰    ازبکستان- مالزی    
(چهارشنبه ۲۹ فروردین)     ساعت ۱۹     ویتنام - کویت
 (شنبه ۱ اردیبهشت)     ساعت ۱۶:۳۰     مالزی- ویتنام    
(شنبه ۱ اردیبهشت)     ساعت ۱۹     کویت - ازبکستان    
(سه شنبه ۴ اردیبهشت) ساعت ۱۹      ازبکستان- ویتنام    
 (سه شنبه ۴ اردیبهشت)    ساعت ۱۹     کویت - مالزی    
برنامه مرحله یکچهارم نهایی 
بازی ۱ (پنجشنبه ۶ اردیبهشت)    ساعت ۱۷:۳۰     اول گروه A - دوم گروه B
بازی ۲ (پنجشنبه ۶ اردیبهشت)    ساعت ۲۱     اول گروه B - دوم گروه A 
بازی ۳ (جمعه ۷ اردیبهشت)    ساعت ۲۱     اول گروه C - دوم گروه D    
بازی ۴ (جمعه ۷ اردیبهشت) ساعت ۱۷:۳۰    اول گروه D - دوم گروه C
دیدار‌های نیمه نهایی 
بازی ۵ (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت)    ساعت ۲۱     برنده بازی ۱- برنده بازی ۳    
بازی ۶ (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت) ساعت ۱۷:۳۰     برنده بازی ۲- برنده بازی ۴
رده بندی و فینال 
دیدار رده بندی (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت) ساعت ۱۹ بازنده بازی ۵ – بازنده بازی ۶
دیدار نهایی (جمعه ۱۴ اردیبهشت) ساعت ۱۹ برنده بازی ۵ – برنده بازی ۶

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول
  • رئیس جمهور انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند
  • برنامه رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال قطر 
  • نمازگزاران جمعه درباره صدیقی چه گفتند؟
  • اگر آقای صدیقی امام جمعه نبود
  • برخورد جدی با هنجارشکنان و مروجان بی‌بند و باری خواسته مردم است