Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@15:24:12 GMT

عوارض نهایی آزاد راه تهران شمال چقدر تعیین شد؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۴۰۷

ساعت24-مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل) با بنیاد مستضعفان، ۶۰ درصد مبلغ سرمایه گذاری بابت عوارضی از سوی دولت پذیرفته شده که در غیر این صورت مبلغ عوارضی به حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید.

«خیرالله خادمی» پیرامون زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال افزود: برپایه هماهنگی انجام شده و اعلام دفتر رییس جمهوری روز ششم اسفندماه برای افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مشخص شده و چنانچه زمان افتتاح تغییر یابد از دفتر رییس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل) با بنیاد مستضعفان، ۶۰ درصد مبلغ سرمایه گذاری بابت عوارضی از سوی دولت پذیرفته شده که در غیر این صورت مبلغ عوارضی به حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه « قرار بود۴۰ درصد هزینه های آزادراه از محل اخذ عوارضی تامین شود» گفت: مبلغ عوارضی برای منطقه یک حدود ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شد، اما وزارت راه و شهرسازی در چارچوب تسهیل شرایط تردد از این آزادراه روش‌های مختلف برای کاهش هزینه عوارضی را به کار گرفته است و پس از دستیابی به نتایج مورد نظر رقم نهایی از سوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

منطقه یک آزاد راه از تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امام زاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می‌رسد. ساخت  منطقه یک آزادراه تهران-شمال باعث می‌شود قسمتی از راه فعلی که از مسیرکرج می گذرد، حذف شده و مسیر فعلی حدود 60 کیلومتر کوتاهتر شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی راه تهران شمال منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست

سلاجقه  در حاشیه سفر به استان سمنان و همراهی با رییس جمهور در دور دوم استانی رئیس‌جمهور گفت: حفاظت از یوزپلنگ آسیایی به عنوان دغدغه ملی در دستور کار جدی دولت سیزدهم، شخص رییس جمهور و سازمان حفاظت از محیط زیست است.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی پای کار آمده و اقدامات ارزشمندی از جمله نصب سرعت‌گیر و دوربین کنترل سرعت انجام داده است که در نتیجه آن و اطلاع رسانی‌ گسترده، مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست افزایش چشمگیری پیدا کرد.

وی بیان کرد: برای ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی در محدوده استان سمنان باید اعتبار کافی از منابع وزارت راه و شهرسازی به سازمان حفاظت محیط زیست و اداره‌کل استان سمنان تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: طبق تاکید وزارت راه و شهرسازی مشکلی در تحقق تعهد و انتقال اعتبار به حفاظت محیط زیست استان سمنان برای انجام اقدامات راهبری در حفاظت از این گونه ارزشمند وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟