Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعات اولیه شروع رأی گیری در استان قزوین، مردم با حضور در شعب اخذ رأی در انتخابات شرکت کردند.

شعبان نفری ۸۰ ساله که دارای ۹ فرزند است و از جانبازان جنگ‌تحمیلی است به خبرنگار مهر گفت: به منظور حفظ ناموس و مملکت و اسلام برای رأی دادن آمده است.

وی تصریح کرد: کشورمان مدیون سردار سلیمانی و دیگر شهداست و ما باید در حمایت از مقام معظم رهبری و صیانت از خون شهدا وارد میدان شویم به همین دلیل شرکت در انتخابات مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتخاب نمایندگان مورد نظر خود بیان کرد: فردی را انتخاب کرده ام که انقلابی است.

حسین خانی که کارمند شرکت آبفا استان است به خبرنگار مهر گفت: به نظرم انتخابات یک فریضه الهی است که به قول مراجع فریضه را باید در اولویت قرار داد و ما آماده ایم تا در اولین فرصت به فریضه خود عمل کنیم و هر کدام از رای‌های ما یک سیلی به استکبار جهانی است.

وی افزود: حضور مردم موجب قوت قلب دلسوزان نظام شده و امیدواریم بتوانیم در راستای حفظ اهداف انقلاب قدم‌های مؤثری برداریم.

این شهروند در مورد ملاک انتخاب خود اظهار داشت: سعی کردم افراد متدین، متعهد و با ایمان شجاع، جسور و وفادار به نظام و ارزشهای انقلاب را انتخاب کنم.

وی بیان کرد: ملاک اصلی ما طبق گفته رهبری باید اصلح باشد برای مردم کار کند و به معنای واقعی ولایی و دشمن ستیز باشد و با آمریکا سرمیز مذاکره ننشیند، صادق باشد وطن دوست باشد به نیروهای داخلی اتکا کند و چشمش به بیرون نباشد.

یک بانوی خانه دار هم اظهار داشت: برای ما مجلس مهم است و باید کسانی به مجلس راه یابند که پاک دست و مؤمن باشند تا این مسئولیت آنها را فریب ندهد.

وی گفت: نماینده باید باتقوا و ولایت مدار باشد تا مجلسی شکل بگیرد که طبق رضایت ولی فقیه باشد.

کد خبر 4858820

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟

بازگشت مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری به تلویزیون موضوعی قابل بحث میان مدیران صداوسیما و اهالی رسانه است هر چند مدیران رسانه ملی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مشکلی بابت ادامه فعالیت سلبریتی‌هایی همچون مهران مدیری و رامبد جوان در تلویزیون وجود ندارد، اما همچنان این فاصله حفظ شده است.

به گزارش فارس، یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد مانع بازگشت مدیری به تلویزیون می‌باشد بحث بر سر ادامه سرنوشت «دورهمی» و شکایت صداوسیما از او است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده این برنامه درباره سرنوشت قسمت‌های باقی مانده «دورهمی» گفت: ما قسمت‌های باقی مانده دورهمی را به شبکه نسیم تحویل دادیم و آن‌ها باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

وی درباره شکایت صداوسیما از مجری این برنامه افزود: شکایت از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است.

کاشانی درباره ساخت فصل بعدی «دورهمی» بدون مهران مدیری با بیان اینکه بازنشسته شده است خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم!

پیشتر محمدرضا خشرو مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع اظهار کرده بود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

لازم به ذکر است «دورهمی» که پخش آن از سال ۹۴ آغاز شد، در ابتدا در قالب تاک‌شو و با حضور چهره‌های معروف به روی آنتن می‌رفت، اما در ادامه این برنامه با تغییر قالب، به‌صورت یک مسابقه تلویزیونی به روی آنتن رفت.

دیگر خبرها

  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • سوت سرنوشت
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی