Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سیف الله ابوترابی در گفتگو با مهر در مورد صدور شناسنامه برای متقاضیان شرکت در انتخابات گفت: تمامی افرادی که شناسنامه آنها مفقود یا دچار مشکل شده بود و تا روز چهارشنبه برای دریافت شناسنامه فوری ثبت نام کرده بودند شناسنامه صادر شده است.

وی گفت: تمامی دفاتر خدمات الکترونیک که نسبت به صدور شناسنامه متقاضیان اقدام می‌کردند تا پایان روز گذشته شناسنامه‌ها را صادر و تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ثبت احوال تاکید کرد: متقاضیان از همان محلی که نسبت به ثبت نام اقدام کردند شناسنامه خود را نیز تحویل گرفتند.

به گفته ابوترابی، آن دسته از افرادی که دیرتر و در روزهای پایانی هفته برای ثبت نام و صدور شناسنامه اقدام کردند نتوانستند به موقع شناسنامه را دریافت کنند

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شناسنامه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل کاری در استان شروع شده است انتظار می‌رود مدیران مناطق و پیمانکاران نسبت به اجرای و تکمیل پروژه ها اقدام کنند.

ابراهیم صفری ۹ فروردین تصریح کرد: برخی معابر و خیابان های شهر اردبیل و سایر شهرها نیاز به ساماندهی دارند که نیاز است مدیران مناطق در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: مطالبه اساسی مردم، تکمیل پروژه های در دست اجرا و ساماندهی معابر و کوچه ها و خیابان است که باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهر اردبیل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و از تمام ظرفیت های موجود در این راستا استفاده خواهد کرد.

صفری گفت: شوراها باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم و تحقق آنها باشند، چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و تحقق مطالبات مردم وظیفه اساسی مسئولان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • چطور می شود حکم تخلیه مستاجر را گرفت؟
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده