Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:36:34 GMT

مجریان انتخابات با هرگونه مصادیق تخلف برخورد کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۵۸۲

مجریان انتخابات با هرگونه مصادیق تخلف برخورد کنند

حجت الاسلام حافظ نیا از مجریان انتخابات خواست با هرگونه مصادیق تخلف در چارچوب قانون برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه مجلس در راس امور است، اظهارکرد: قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف بر عهده نمایندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا تصریح کرد: مردم باید با انتخاب افراد شایسته به تقویت این جایگاه کمک کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شور انتخاباتی را در شعب اخذ رای بندر آستارا شاهد هستیم، از مجریان انتخابات خواست با هرگونه مصادیق تخلف در چارچوب قانون برخورد کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به بداخلاقی‌های انتخاباتی در زمان تبلیغات اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از پایان رای‌گیری و اعلام نتیجه انتخابات، صحنه رقابت به برادری و رفاقت تبدیل شود.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات ملت ایران هستند، افزود: مردم همانند گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای سیلی سختی به دشمنان نظام و انقلاب می‌زنند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایش اقتدار و حماسه مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس مراقب اظهار نظرهای خود باشند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا در پایان با بیان اینکه مردم، اخبار مربوط به بیماری کرونا را از سایت وزارت بهداشت و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند،گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخلف انتخاباتی مجریان انتخابات بیماری کرونا خطبه نماز جمعه بندر آستارا بندر آستارا حجت الاسلام حافظ نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور ؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.
در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرحِ نور (عفاف و حجاب) آمده است:
با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند.
گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.
براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریو‌های ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.
ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.
در پایان ضمن تقدیر وسپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش میکنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد