Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: در حقیقت این حضور نشانه‌ای از شکرگزاری نعمت انقلاب و لبیک به رهبر معظم انقلاب است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: سمنان، استانی ممتاز در همه صحنه‌های انقلاب و نظام بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم امروز با حضور پرشور مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی این امتیاز حفظ و بیش‌ازپیش تقویت شود.

انتخابات ایران| بیش از 84 هزار نفر از مردم استان سمنان تا ظهر امروز در انتخابات شرکت کرده‌اندانتخابات ایران| 2514 کارت ویژه نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی صادر شدامام جمعه بوشهر: مردم استان بوشهر در انتخابات حماسه دیگری خلق می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عنوان کرد: بنده صبح امروز از نزدیک شاهد حضور خوب و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بودم و امیدوارم همانند سال‌های گذشته بلکه بیش از انتخابات ادوار پیشین در استان سمنان شاهد حضور گسترده و حداکثری مردم باشیم.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات جشن می‌گیرند و در حقیقت این حضور نشانه‌ای از شکرگزاری نعمت انقلاب و لبیک به رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: افرادی که هنوز رأی نداده‌اند؛ در این عبادت و تکلیف دینی عجله کنند و هر چه سریع‌تر و در همین ساعات نخستین رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیندازند و به هر فردی از بین کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که تمایل دارند و گمان می‌کنند اصلح و صالح‌تر است، رأی دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بر اساس گزارش‌های واصله تا این لحظه مردم استان سمنان اعم نقاط شهری و روستایی حضور خوبی در پای صندوق‌های رأی داشته‌اند و امیدواریم در سراسر کشور چنین باشد.

آیت‌الله شاهچراغی پیام حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را برای دوستداران نظام حفظ اقتدار ملی دانست و گفت: مردم با این حضور پرشور خود دماغ آمریکا را به خاک می‌مالند.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان پای صندوق مردم استان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است