Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: تخلفات جزئی گزارش شده در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است. تاریخ انتشار: 16:16 - 02 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۷۱۹

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در ادامه بازدید مسئولین استانداری تهران از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، استاندار تهران از حوزه اخذ رأی اقلیت‌های دینی در کلیسای ارامنه سرکیس مقدس در تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون گزارش‌های احتمالی از تخلف‌های انتخاباتی گفت: تخلفات جزئی گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است.

استاندار تهران توضیح داد: این تخلفات بیشتر درباره فضای مجازی و گزارش‌هایی درباره خرید و فروش رای بوده است.

محسنی بندپی با تاکید بر برقراری امنیت در حوزه‌های انتخاباتی و حوزه اقلیت‌های دینی گفت: در تهران بزرگ به همت نیروهای انتظامی امنیت برقرار است و به صورت ترکیبی و تلفیقی بازدیدی از دو حوزه قرچک و شهرری داشتیم که با آرامش و امنیت و سلامت مردم مشغول دادن رای هستند.

به گزارش میزان؛ استاندار تهران در نشست خبری پیش از ظهر امروز ۲ اسفندماه با اشاره به تعداد نمایندگان اقلیت‌های دینی گفته بود: در استان تهران برای اقلیت‌های دینی که ۵ نماینده در مجلس دارند برای ۴ نماینده اخذ رأی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:
برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در سراسر ایران اسلامی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات دوم اسفند محسنی بندپی استاندار تهران اقلیت های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است