Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدپور از فعالیت یک هزار و ۳۸۹ بازرس برای برگزاری انتخابات در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیر محمدپور» امروز(جمعه ۲ اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 389 بازرس در شعب سراسر استان گلستان روند برگزاری انتخابات را کنترل می کنند، همچنین 140 سربازرس و 16 بازرس ویژه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استانداری گلستان ادامه داد: رؤسای ما در هیئت های بازرسی شهرستان ها این فرایندها را ایجاد کردند.

 

محمدپور افزود: از آنجایی که مسئولیت حسن نظارت و بازرسی بر جریان انتخابات به مجموعه هیئت های بازرسی در استان گلستان واگذار شده مردم در صورت مشاهده تخلفات می توانند با کمیته پاسخگویی به شکایات هیئت بازرسی استان گلستان به شماره 32480692 تماس حاصل کنند.

 

وی اضافه کرد: همچنین مردم می توانند با مراجعه به سایت استانداری گلستان شکایات خود را مطرح کنند تا بررسی های لازم صورت گیرد.

 

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استانداری گلستان یادآور شد: از صبح امروز شاهد صف های بلند و طولانی مردم بودیم لذا از مردم درخواست می کنیم رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند تا در شب با شلوغی و تراکم جمعیت مواجه نشوند.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی ۱۳۰ داوطلب انصراف دادند و ۱۲۸ نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.


 
یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازرسی انتخابات شکایات مردمی انتخابات مجلس گلستان انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات استان گلستان شعبه اخذ رأی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

وی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

طباطبایی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران