Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:01:19 GMT

ابراهیمی: بازی 9 امتیازی را از نفت بردیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۸۸۴

ابراهیمی: بازی 9 امتیازی را از نفت بردیم

گل گهر بعد از برد برابر صنعت نفت در هفته بیستم اینروزها تمریناتش را انجام می دهد تا برای بازی پنجشنبه آینده آماده شود.

به گزارش" ورزش سه"گل گهر با بردی که در آبادان به دست آورد توانست از منطقه قرمز جدول خارج شود هرچند این تیم سه بازی دشوار برابر تیم های مدعی استقلال، سپاهان و شهرخودرو را پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود شاگردان مجیدجلالی بعد از این برد خارج از خانه برابر تیم بالانشین صنعت نفت و همچنین تساوی هفته قبلش برابر تیم مدعی تراکتور در حالی که تا آخرین دقایق از حریف پرستاره شان پیش بودند ، امید زیادی دارند تا بتوانند در بازی های آینده برابر تیم های بالای جدولی امتیازات خوبی را به دست بیاورند. علیرضا ابراهیمی کاپیتان تیم گل گهر درباره شرایط این تیم گفت:" شرایط تیم خیلی خوب است و یک برد خیلی مهم به دست آوردیم."


او در ارتباط با بازی برابر صنعت نفت گفت:" من به شخصه معتقدم بردمان برابر نفت 9 امتیازی بود چون به تیم شخصیت داد، تیم بزرگ و قدرتمندی را در خانه خودش بردیم و توانستیم در جدول شرایطمان را بهتر کنیم."


مدافع وسط گل گهر در ادامه افزود:" بعد از بازی در آبادان دو سه روز استراحت داشتیم و بچه ها کنار خانواده هایشان بودند. بعد از آن هم دوباره تمریناتمان را منظم برگزار می کنیم. دیروز هم یک بازی دوستانه خوب داشتیم و توانستیم به یک برد پرگل برسیم. ما قبل از این به دلیل مشکل روحی تیم حتی در بازی های دوستانه هم نمی توانستیم نتیجه بگیریم اما الان شرایط تیم خیلی خوب است و امیدواریم بتوانیم در بازی های آینده نتیجه بگیریم."

 


ابراهیمی  با تایید اینکه مصدومیت هم دارد گفت:" مصدومیتم هنوز صددرصد خوب نشده است. من دو سه تا مصدومیت جدی دارم اما شرایط تیم به گونه ای است که نه من و نه هیچکس دیگر نمی تواند کنار تیم نباشد. شرایط سختی است و در این بازی های باقیمانده همه تا جایی که می توانند باید به تیم کمک کنند."


او در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال هم گفت:" استقلال در آسیا بازی کرده و فردا هم با ذوب آهن یک بازی سخت دارد. بازی استقلال با ذوب یک بازی سنگین است چرا که ذوب آهن هم احتیاج به برد دارد." ابراهیمی همچنین گفت:" پنجشنبه با استقلال در سیرجان بازی داریم. آن ها تیم شناخته شده ای هستند اما کادرفنی ما حتما بازی استقلال را آنالیز می کنند و ما فقط برای برد به زمین می رویم. مطمئن هستیم که می توانیم از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم."

علیرضا ابراهیمی گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی گل گهرسیرجان برابر تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است