Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه انداختن رای خود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور چشمگیر و کم نظیر مردم استان در پای صندوق های رای از متولیان و عوامل اجرایی خواست تا سرعت عمل خود را بالا ببرند.

کلانتری یادآور شد: تمامی تلاش مجریان و متولیان امر این است که احدی از مردم به هیچ وجه از رای دادن محروم نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مردم توصیه کرد که زمان را از دست ندهند و رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

کلانتری اظهار داشت که با توجه به بازدیدها و بر اساس گزارش های رسیده در تمامی نقاط استان و شهرستان های مختلف حضور مردم بسیار چشمگیر است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت که ۸۰۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف استان به صورت ثابت و سیار مشغول جمع آوری آرای مردم هستند.

وی یادآور شد که به فرمانداران و هیات های اجریی و نظارت نیز تاکید شده اجازه ندهند در هیچ شعبه ای کمترین تعلل و کم کاری صورت گیرد و در صورت هرگونه سهل انگاری نیز باید پاسخگو باشند.

وی مجدد به مردم همیشه در صحنه استان تاکید کرد که حضور پای صندوق های رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

استاندار کهگیلویه وبویرحمد نیز تعداد واجدان شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر ذکر کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.

حسین کلانتری تصریح کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی رای استاندار کهگیلویه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاندار کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۴۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحد‌ها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار کرد: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

دیگر خبرها

  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید