Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرمان از رای‌گیری در برخی مناطق شهرستان بم با اعزام یک فروند بالگرد خبر داد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عباس تقی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز با اعزام یک فروند بالگرد به بخش بروات شهرستان بم اخذ رای از واجدین شرایط در دو روستای کشیت و آمیس در بالاسر سد نساء انجام شد و بالگرد به فرودگاه بم برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سایر مناطق صعب‌العبور نیز متناسب با شرایط تردد از خودروهای کمک‌دار و شاسی بلند استفاده می‌شود گفت: در تمام شعب اخذ رای در استان کرمان رای‌گیری در حال انجام است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مجلس استان کرمان افزود: با توجه به مانیتورینگ هوشمند شعب اخذ رای در صورت نیاز به تعرفه از سوی فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه تعرفه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتخابات ایران| استاندار کرمان: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی به دنبال دارد‌انتخابات ایران | برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در کرمان؛ شبهه‌ای در برگزاری انتخابات کرمان وجود ندارد

وی با بیان اینکه تاکنون در هیچ کدام از حوزه‌ها تعرفه تمام نشده اما 16 شعبه در استان درخواست تعرفه آنها ثبت شده است گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات خوب است و پیش‌بینی می‌شود که ساعت اخذ رای افزایش پیدا کند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه انتخابات در استان با امنیت کامل در حال برگزاری است افزود: اگر احیانا در شعب اخذ رای دستگاه احراز هویت دچار نقص فنی شود به سرعت نسبت به رفع نقص اقدام می‌شود و این مسئله منجر به تعطیلی شعبه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در شعبه‌های سیار نیز که در بعضی مناطق پوشش آنلاین وجود ندارد رای‌گیری انجام می‌شود و در اولین نقطه بعدی اطلاعات آنها ثبت سیستم می‌شود افزود: طبق آخرین ارزیابی‌ها قبل از شروع انتخابات حدود 99.5 درصد پوشش اینترنتی در استان وجود دارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مجلس استان کرمان با اشاره به اینکه از نامزدها و طرفداران آنها درخواست می‌شود به قانون انتخابات احترام گذاشته و به آن پایبند باشند گفت: هر گونه اظهار نظر و پیش‌بینی نتایج انتخابات ممنوع است و نتایج رسمی توسط وزارت کشور و بعد از تایید شورای نگهبان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشار مطالبی حاوی نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف محسوب شده و توسط مراجع ذی‌صلاح مستندات جمع‌آوری و رسیدگی قانونی می‌شود افزود: سامانه ارتباطی بازرسی استانداری کرمان با شماره 111 آماده دریافت گزارش‌های تخلفات است و مردم می‌توانند با این شماره تماس گرفته و مستندات تخلف را ارائه کنند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه امسال با توجه به شهادت سپهبد شهید سلیمانی از سوی فرمانداری کرمان شعبه سیار در جوار مزار حاج قاسم مستقر شده است گفت: حضور مردم کرمان برای شرکت در انتخابات در این شعبه بسیار حماسی است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس شعب اخذ رای رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پارچه در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: پرونده قاچاق پارچه به ارزش ۶۶ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۳۲ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت این کامیون به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6074033

دیگر خبرها

  • فیلم| تست بمب هوشمند یک تنی ارتش ایران
  • هوشمندسازی حفاظت ازمناطق حفاظت شده استان
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه رأی‌گیری برای دور دوم انتخابات در ملایر
  • اعزام ۱۲۰ پزشک گروه جهادی استان قم به مناطق محروم
  • پیش بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات ملایر 
  • اعزام جوانان و نوجوانان شیرازی به سرزمین راهیان نور
  • محکومیت قاچاقچی پارچه در کوهدشت
  • اعزام بیش از ۳۳ هزار نفر از بوشهر به سرزمین‌های نور
  • ۲۴ کاروان سلامت به مناطق محروم اعزام شدند/جذب ۱۱ هزار عضو داوطلب
  • طرح ملی مسیر سبز؛ ایران پاک در منطقه کلگه امیرشیخی باشت