Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته‌های بین المللی المپیک و پارالمپیک در حالی اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه ویژه کرده‌اند که برای اولین بار بصورت همزمان نام دو بانوی ایرانی از فدراسیون سوارکاری هم در بین نامزدها قرار دارند و این جایزه قرار است در ماه مارس به افراد منتخب اهدا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، فدراسیون جهانی سوارکاری، مینا فراهانی عضو کمیته ژیمناستیک روی اسب فدراسیون سوارکاری ایران را در زمینه زنان فعال در ورزش سال ٢٠٢٠ به عنوان یکی از نامزدهای انتخابی به کمیته بین المللی المپیک معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فدراسیون جهانی همچنین به منظور کسب جایزه کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز جهانی زن هم نام غزاله منتظم رییس کمیته سوارکاری جانبازان و معلولین فدراسیون سوارکاری را به عنوان یکی از نامزدها اعلام کرده است.

غزاله منتظم در طی سال‌های گذشته نقش آفرینی ارزنده‌ای در توسعه و پیشرفت سوارکاری جانبازان و‌ معلولین در قالب فعالیت‌های فدراسیون سوارکاری داشته و موجبات رونق پاراسوارکاری ایران را در بین انسان‌های با اراده ایران اسلامی فراهم کرده است.

مینافراهانی هم در زمینه رشد و گسترش ژیمناستیک روی اسب با برنامه هدفمند، زمینه ترویج و پیشرفت این رشته را در بین علاقمندان به سوارکاری فراهم کرده تا جاییکه که اکنون رشد و ترقی را در این رشته مهیج شاهد هستیم.

مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری در خصوص این اتفاق اظهار داشت: قرار گرفتن دو بانوی سوارکار که مسئولیت کمیته‌های جانبازان و معلولین و ولتیژ در فدراسیون سوارکاری را بر عهده دارند برای کسب دو جایزه مهم از سوی کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک نمادی از موفقیت ورزش ایران در دنیا و توجه ویژه به ورزش بانوان در کشور است.

رییس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه  فدراسیون جهانی سوارکاری بصورت دقیق فعالیت‌های رشته‌های مختلف سوارکاری در ایران را رصد کرده است، توضیح داد: بدون شک این انتخاب‌ها نشان داد که فدراسیون سوارکاری که در قالب برنامه راهبردی فعالیت‌های رشته‌های مختلف را با هدف توسعه و پیشرفت با محوریت آموزش پیش می‌برد با موفقیت همراه بوده و باعث خوشحالی است که  این موفقیت بیانگر نماد عینی دیگری از توسعه یافتگی ورزش بانوان در ایران اسلامی است.

مسعود خلیلی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و همچنین روسای کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک به نیکی یاد کرد و با تبریک به خانم‌ها غزاله منتظم و مینا فراهانی گفت: واقعا قرار گرفتن نام دو بانوی سوارکار ایرانی در بین نامزدهای نهایی دریافت جایزه‌های مهم کمیته‌های بین المللی المپیک و پارالمپیک افتخاری بزرگ برای کشور است که امیدوارم مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گیرد تا همچنان با باور توانمندی‌های ورزش ایران در زمینه بانوان، استمرار در موفقیت‌ها را در عرصه بین الملل شاهد باشیم.

کمیته‌های بین المللی المپیک و پارالمپیک در حالی به مناسبت روز جهانی زن اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه ویژه کرده‌اند که برای اولین بار بصورت همزمان نام دو ایرانی از رشته سوارکاری هم در بین نامزدها قرار دارند و این جایزه قرار است در ماه مارس به فرد منتخب اهدا شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوارکاری بین المللی المپیک و پارالمپیک فدراسیون سوارکاری کمیته بین المللی دو بانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های تکواندو در بازی های المپیک 2024 پاریس طی روزهای 17 تا 20 مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.   بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.   پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.    باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند