Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:16:51 GMT

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را منزوی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۹۸۹

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را منزوی می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن را منزوی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیین عبادی_ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را منزوی می‌کند

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است و کسی که در انتخابات شرکت می‌کند و پای صندوق رأی حاضر می‌شود، به مقدرات کشورش اهمیت می‌دهد.

وی حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی دانست و افزود: این وظیفه بر عهده تک تک ما است و باید فرد اصلح را انتخاب و راهی مجلس کرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح دو مقوله‌ای است که اهمیت دارد و با این دو اقدام می‌توان دشمن را منزوی کرد.

آیت الله علما انتخابات را جهاد عمومی و امتحان الهی دانست و تصریح کرد: این حضور موجب می‌شود آبروی نظامی که با اهدای خون بیش از هزاران شهید به ما رسیده حفظ شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امام باقر (ع) و امام صادق (ع) نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کردند، خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از احادیث مربوط به احکام و اخلاق از این دو بزرگوار است.

آیت الله علما با بیان اینکه ماه رجب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برخی از بزرگان ما برای رسیدن این ماه لحظه شماری می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه انتخاب نماینده در بین شهرهای مختلف در جامعه اسلامی را از اقدامات امام باقر (ع) دانست و گفت: انتخاب نماینده و ارتباط آنها با راویان حدیث موجب شد در سال‌های بعد رواج اسلام واقعی پس از سال‌ها تحریف توسط حکومت‌های بنی امیه و بنی مروان صورت گیرد.

هر رای با موشکی که سپاه مقتدر به پایگاه عین الاسد زد برابری دارد

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: مرحوم حاج آقا منصوری امام جمعه سابق شهرستان صحنه خدمات بسیاری برای شهر داشته به گونه ای که باید به وجود شخصیت ایشان افتخار کرد چرا که چنین افرادی یک برکت بزرگ برای شهرما هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود اشاره ای به انتخابات داشتند چرا که حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای باعث دلسردی دشمنان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی خاطر نشان کرد: هر رای در صندوق اخذ رای با موشکی که سپاه مقتدر به پایگاه عین الاسد زد برابری دارد.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن وقتی میبیند که ملت ایران با تمام فشارهای اقتصادی در انتخابات شرکت می کنند قطعا از انجام سیاست های خود علیه کشور ما تجدید نظر می کند.

وی یادآور شد: شاخص های لازم برای یک نماینده تراز انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری تاکید داشتند باید مد نظر مردم قرار گیرد.

حضور در انتخابات باعث تقویت نظام و کشور می شود / افرادی که منتخب می شوند شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشند

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بااشاره به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: یکی از راههای درامان ماندن از عذاب الهی در روز قیامت خدمت به مردم است ولذا کسانی که در انتخابات موفق شده و توفیق خدمتگزاری به مردم را کسب می کنند باید شکرگزار این نعمت باشند.

امام جمعه سرپلذهاب بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب انتخابات را یک جشن ملی دانستند افزود: روز انتخابات روز جشن ملی است دراین جشن نمایندگانی انتخاب می شوند که باید چهار سال در خدمت مردم و نظام باشند.

وی تصریح کرد: کسانی که در انتخابات اعتماد مردم را جذب می کنند باید شکرگذار نعمت خدمتگزاری به مردم بوده و قدردان اعتماد مردم باشند.

خطیب جمعه شهرستان ادامه داد: افرادی که حائز بیشترین آراء صندوقهای اتخاباتی می شوند منتخبین مردم هستند لذا باید در کنار آنها حضور داشته و از دوران نمایندگی برای خدمت به مردم به درستی استفاده نماید.

فاطمی نسب اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظام امام زمانی (عج) است و ما وظیفه داریم که این نظام اسلامی را تاظهور حضرت حجت(عج) حفظ کرده واز آن حراست و پاسداری کنیم.

امام جمعه شهرستان افزود: امروز راه تقویت این کشور انتخابات قوی و درست است رهبری اقلاب دراین زمینه فرمودند: انتخاب ما اگر یک انتخاب قوی باشد به نظر می رسد همه مشکلات اقتصادی،فرهنگی،تقویت علمی و پیشرفت به تدریج حل شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب قوی  و درت باعث تشکیل یک مجلس قوی می شود و یک مجلس قوی به معنای ایران قوی وقدرتمند می باشد.

خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت: مملکت و کشورما کشور امام زمان(عج) است و پای صندوقهای انتخابات حاضر شدن یعنی دل امام عصر را شادکردن واین حضور دشمنان دین اسلام وانقلاب اسلامی را ناامید می سازد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور پرشور مردم دشمن را منزوی جمعه شهرستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دامغانی‌ها در دومین روز از سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، میزبان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شدند.

کد خبر 845502 برچسب‌ها خبر مهم استان سمنان سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود