Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون گذاری دخالت مستقیم دارند و از این رو می توانند به بودجه مصوب استان کمک کنند و درآمد استان را افزایش دهند.

«عزیزه امامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز مردم استان گلستان می توانند افرادی را انتخاب کنند که استان گلستان را از تنگناهای اقتصادی عبور دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان ادامه داد: مردم باید داوطلبی را انتخاب کنند که ضعف های استان را به خوبی بشناسد و نیازهای استان را به درستی احصاء کرده باشد.

 

امامی با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید به درستی درک کند که استان در حوزه های مختلف به چه مواردی نیازمندی دارد، متذکر شد: نمایندگان مجلس می توانند توانمندی های استان را در مسیر توسعه به کار گیری کنند و قطعا ارتباط بین توانمندی و نیازهای استان باعث توسعه استان خواهد شد.

 

وی متذکر شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون گذاری دخالت مستقیم دارند و از این رو می توانند به بودجه مصوب استان کمک کنند و درآمد استان را افزایش دهند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان یادآور شد: نماینده مطلع و توانمند در توسعه زیرساخت استان و رونق اقتصادی و توسعه حوزه های اجتماعی و فرهنگی اثر مثبت خواهند داشت.

 

امامی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند انتخابات باعث شور و نشاط اجتماعی می شود امیدواریم مردم این فرصت را قدر بشمارند و کسانی  که تاکنون نتوانستند آرای خود را به صندوق بیاندازند در شعب اخذ رای حاضر شوند و به وظیفه ملی خود عمل کنند.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی  ۱۳۰ داوطلب انصراف دادند و ۱۲۸ نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.


 
یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی شعبه اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها