Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود صوفی  روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :مردم شهرستان سیاهکل همواره حضور حماسی در همه صحنه ها داشته اند و امروز نیز از همان ساعات اولیه در پای صندوق های آرا حضور یافتند و شرکت در این دوره از انتخابات نیز در سیاهکل چشمگیراست  و مجریان نیز در حال برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند در شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۹۰ بازرس بر صندوق های آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در این شهرستان نظارت دارند افزود: رعایت امانتداری ، قانون و بی طرفی کامل لازمه بازرسان است.

فرماندار سیاهکل  خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و بخش های دیگر برای سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تلاش می کنند  تا  مردم با امنیت کامل رای خود را در صندوق بریزند.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت ۱۲ داوطلب مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیاهکل تایید شده است گفت:  ۸۸ صندوق برای اخذ رای در شهرستان سیاهکل وجود دارد که ۵۲ صندوق سیار و ۳۶ صندوق ثابت هستند.

فرماندار سیاهکل  افزود:از جمعیت ۴۷ هزار نفری شهرستان حدود ۳۶ هزار و ۸۴۲ نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان سیاهکل هستند.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی لاهیجان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی لاهیجان گیلان مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی لاهیجان گیلان شهرستان سیاهکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار در این مراسم با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.
وی افزود: این استان دارای استعداد‌های بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صد‌ها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم، اما به توانمند سازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود لذا باید وجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.
کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۱۴۰۳ را مزین نام جهش تولید با مشارکت مردم فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند و مشارکت مردم بسیار مهم است.
وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند، زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به این استان تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • سیاهکل ، مقصدی جذاب برای گردشگران
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • اقدامات صندوق هنر برای مسکن هنرمندان/ تشکیل ۷۰۰ پرونده برای هنرمندان تهرانی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات ثبت‌نام مسکن هنرمندان استان تهران اعلام شد