Web Analytics Made Easy - Statcounter

این گروه از زوجین در قالب هفدهمین کاروان طرح ملی "همسفر تا بهشت" نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها صبح جمعه به مشهد مقدس وارد شده و با حضور در حرم مطهر رضوی ضمن زیارت، رای خود را نیز به صندوق انداختند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب هفدهمین کاروان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" امروز وارد مشهد شدند و در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر گردهم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی غلامی مقدم افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی ۲۲ سال گذشته طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت را با هدف ترویج و فرهنگ سازی ازدواج پایدار و آسان، اجرا کرده و در همین راستا برنامه سه روز اقامت رایگان در مشهد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی به همراه اهدای جوایز برای زوجین دانشجو را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: زوجین یاد شده همچنین رای خود را در نزدیکترین شعبه اخذ رای به رواق حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی به صندوق انداختند.

به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۶ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مستقر شده است.

این شعب در صحن‌های متبرکه غدیر، انقلاب، آزادی، مسجد گوهرشاد، ورودی صحن کوثر و جنب باغ رضوان قرار گرفته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ازدواج انقلاب حرم مطهر مجلس خبرگان رهبری نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پیکر مرحوم رجبعلی دهنوی پدر شهیدان علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی  و پدر دو جانبازدفاع مقدس صبح امروز بردوش مردم مشهد از مقابل مهدیه در خیابان امام رضا به سمت حرم مظهر رضوی تشییع شد.

پیکر این مرحوم پس از اقامه نماز آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر وی در حرم رضوی به سوی جایگاه ابدیش در بهشت رضا رهسپار شد.

رجبعلی دهنوی صبح دیروز  به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید علی اکبر  دهنوی  در  ۱۰ دی ۵۷ در مشهد،  حمید رضا در   ۳ تیر سال ۶۲ در مهران در عملیات والفجر ۳ و حسین در  ۲۹ اسفند ۶۶ در ماووت در عملیات بیت‌المقدس ۳ به  درجه رفیع شهادت نایل شد.

دیگر خبرها

  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • آیین سنتی جارو زنی حرم مطهر رضوی 
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی
  • فیلم| بارش باران بهاری در حرم مطهر رضوی