Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است به احتمال فراوان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ناظم‌الشریعه درباره سفر خود به کشور آذربایجان و بازدید از امکانات اردویی این کشور اظهار داشت:

کمپ کاملی بود و به لحاظ فوتبالی و فوتسالی امکانات کاملی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم اگر شرایط فراهم باشد، با توجه به هماهنگی که با فدراسیون آذربایجان و مربی این کشور انجام دادم، با در نظر گرفتن زمان بازی‌های آسیایی می‌توانیم در این کشور اردو داشته باشیم.

محمد ناظم‌الشریعه  در پاسخ به این پرسش که «آیا AFC تاریخ جدیدی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرده است یا خیر؟» گفت:

خیر هنوز اطلاعی نداده‌اند. به نظرم با این شرایط مسابقات بعد از ماه رمضان برگزار شود، چون بعید می‌دانم قبل از ماه رمضان اتفاق خاصی رخ دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره درخواست میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا نیز تصریح کرد:

بله با من هم در این مورد مشورت کردند و من هم گفتم که اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم خیلی خوب است.

محمد ناظم‌الشریعه در مورد زمان شروع اردوهای تیم ملی پس از لیگ برتر گفت:

هنوز به طور دقیق تکلیف‌مان را نمی‌دانیم، اما اگر مسابقات قهرمانی آسیا در فروردین‌ماه برگزار شود، ما بلافاصله بعد از اتمام لیگ اردوی‌های‌مان را شروع می‌کنیم. الآن هم برنامه عیدمان پُر است و درخواست اردوهای‌مان را داده‌ایم.

وی در پایان در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با آرژانتین و اینکه گفته می‌شود قرار است تیم ایران در تورنمنتی در برزیل شرکت کند، عنوان کرد:

بازی با آرژانتین که برگزار نمی‌شود و ما دنبال این هستیم تا برای یک تورنمنت چهارجانبه به برزیل برویم. هنوز برای ما از این کشور دعوت‌نامه نیامده اما اگر دعوت شویم، فرصت طلایی برای ایران است تا با سه کشور تاپ دنیا بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال سرمربی تیم ملی فوتسال فوتسال محمد ناظم الشریعه مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد