Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر پیراهن های اول و دوم و سوم بارسلونا برای فصل آینده لو رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وبسایت فوتی هدلاینز امروز طرح نهایی پیراهن‌های اول، دوم و سوم بارسا را برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ منتشر کرد. کمپانی نایکی مثل سالیان اخیر، تولید کننده پیراهن های باشگاه بارسلوناست. مسئولان این کمپانی بزرگ امروز در باشگاه بارسلونا حضور یافتند و طرح نهایی پیراهن‌های اول، دوم و سوم فصل آینده را به بازیکنان ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی و دیگر ستاره‌های بارسا نیز با پیراهن‌های جدید روبه‌روی عکاسان قرار گرفتند و این عکس‌ها در زمان رونمایی رسمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیراهن اول فصل بعد، تفاوتی آشکار با فصل جاری دارد و بار دیگر شاهد نوارهای آبی اناری عمودی روی پیراهن خواهیم بود. البته این بار رنگ زرد در پیراهن نمود بیشتری دارد و به نوعی می‌توان پیراهن فصل بعد را سه رنگ دانست و دیگر خبری از طرح شطرنجی روی پیراهن نخواهد بود.

پیراهن دوم بارسلونا یکسره سیاه رنگ است و رگه‌هایی از رنگ طلایی نیز در آن مشاهده می شود. لوگو، نام اسپانسر و نیز آرم نایکی به رنگ طلایی دیده می‌شود. رنگ پیراهن دوم فصل جاری بارسا زرد است. پیراهن سوم بارسلونا برای فصل بعد نیز به رنگ صورتی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آخرین اخبار بارسلونا پیراهن بارسا پیراهن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - آخرین گل دنیس برکمپ با پیراهن آرسنال (2006/4/16) / فیلم

18 سال پیش در چنین روزی، دنیس برکمپ آخرین گل خود را با پیراهن آرسنال به ثمر رساند. 120 گل و 102 پاس گل حاصل کار 422 بازی ستاره هلندی با پیراهن توپچی ها بود.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • پلی به گذشته - آخرین گل دنیس برکمپ با پیراهن آرسنال (2006/4/16) / فیلم
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم