Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:37:22 GMT

مشارکت 34 درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات تا ساعت 16

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۲۳۲

مشارکت 34 درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات تا ساعت 16

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در موج اول صبح شاهد حضور بانوان و آقایان بودیم که بانوان ۵۱درصد و آقایان۴۱ درصد حضور داشتند، در بعد از ظهر تا ساعت۱۶مجموعا ۳۴درصد از واجدین شرکت کرده اند که آقایان و بانوان نسبت برابری دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات مرکزی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از ساعت ۸ امروز اخذ رای در شعب استان را آغاز کردیم و مردم فهیم استان ساعت‌ها قبل از آغاز اخذ رای آماده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در موج اول صبح شاهد حضور بانوان و آقایان بودیم که بانوان ۵۱درصد و آقایان۴۱ درصد مشارکت داشتند، در بعد از ظهر تا ساعت۱۶ مجموعا ۳۴درصد از واجدین شرکت کرده‌اند که آقایان و بانوان نسبت برابری دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه تا ساعت ۱۸ امروز بیشتر زمان نیست و در صورت ضرورت باید تمدید کنیم کلیه افرادی که موفق نشده‌اند رای بدهند؛ با فوریت و در دست داشتن شناسنامه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

جعفری عنوان کرد: هیأت‌های بازرسی در حوزه هیأت‌های اجرایی از قبل تعیین شده اند؛ همچنین سربازرس‌هایی نیز از هیأت نظارت حضور دارند تا به تخلفات رسیدگی کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به انتهای رای گیری و در صورت تمدید زمان رای گیری، احتمالا مدارس تعطیل خواهد شد اما هنوز درخواستی برای تمدید نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پنج شهرستان میزان تعرفه بیشتری نسبت به بقیه مصرف کرده‌اند، افزود: با توجه به اینکه تعرفه‌ها به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداشته‌ایم و به محض اینکه کمبودی باشد یا هشدار به ۳۰درصد برسد؛ تعرفه‌ها را ارسال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشارکت انتخابات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی حسن جعفری خراسان رضوی تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: سال گذشته همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.
 امین بابایی افزود: لازم است مسئولان و فرمانداران با حضور در میان کارگران و مجموعه‌های کارگری و کارخانجات پیگیر مسائل این قشر زحمتکش باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: محور اصلی برنامه‌های این اداره در هفته کار و کارگر، سلامت جامعه کارگری است لذا قرارگاه آموزش و ایمنی کارگران برای واحد‌های کوچک کارگری ایجاد شده تا با ترویج بحث آموزش، آمار حوادث ناشی از کار را در جامعه هدف کارگری به حداقل برسانیم.

وی همچنین میزان تعهد اشتغال شهرستان‌های خراسان رضوی در سال جاری را ۷۹ هزار و ۸۱۸ نفر عنوان کرد و افزود: سال گذشته همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.

 

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند