Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیروان گفت: مجلس انقلابی و قوی می‌تواند در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارد و ناامیدی دشمنان را رقم بزند.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: دشمن امروز نه تنها علیه نظام فعالیت می‌کند بلکه پا بر روی حلقوم همه ملت ایران گذاشته است.

 

فرماندار شیروان ضمن قدردانی از حضور کاندیداها برای حضور در انتخابات افزود: توطئه، دسیسه و دخالت‌های دشمن علیه نظام و مملکت بر هیچکس پوشیده نیست و باید با مشارکت حداکثری این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه باید انتخاب خوب و اصلح داشته باشیم، گفت: تعهد، کارایی، روحیه جهادی، شجاعت، بصیرت، دشمن شناسی و درک درد مردم از جمله معیارهای اصلح بودن است که اگر به این معیارها توجه کنیم قطعاً مجلس ولایی و انقلابی در تراز نظام اسلامی شکل می‌گیرد.

 

«مرآتی» به انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: در بین کاندیداهای مدنظر باید با حفظ حرمت و بی طرفی به هدایت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مشخص کرده اند که هرجا منظم حضور داشته اند، دشمن شکست خورده، گفت: صندوق ها محل امن حضور مردم و مورد احترام است لذا حفظ بی طرفی و امانت داری از اولویت‌های مسئولان در این زمینه خواهد بود.

 

شهرستان شیروان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و اکنون هشت تن بر سر آن رقابت دارند.

 

در این شهرستان ۱۵۶ هزار نفری، ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند که بر اساس اعلام فرمانداری شیروان ۱۴۰ شعبه، شامل ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار، برای جمع آوری آرای آنان پیش بینی شده است.

 

همچنین سه هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه های اجرایی، نظارت، نظامی و انتظامی برای همکاری در برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه سازماندهی شده اند.

 

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس یازدهم شیروان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ دراین نشست که تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم حضور داشتند مشکلات شهروندان بررسی ودستورات لازم برای حل این مشکلات صادرشد.
استاندار چهارمحال وبختیاری این ملاقات را فرصتی برای دیدار خدمت رسانی دانست وگفت: مردم ولایت مدار چهارمحال وبختیاری شایسته خدمت بی منت هستند وبا ملاقات‌های عمومی این فرصت مهیا شده است تا مردم بی واسطه مشکلات خود را بیان کنند و ما موظف به پیگیری تا حصول نتیجه هستیم.
غلامعلی حیدری گفت: ازآنجایی که مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند برخی مشکلات که نیازمند تعامل بین دستگاه‌ها و یا طرح در کمیته‌های استانی هستند بدون تشریفات اداری به نتیجه می‌رسند.
این نشست‌ها علاوه بر رضایت مردم، رضایت مدیران دستگاه‌های اجرایی را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن