Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:26:54 GMT

چراغ سبز استرلینگ به زیدان و رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۳۲۳

چراغ سبز استرلینگ به زیدان و رئال مادرید

رحیم استرلینگ در سیتی خوشحال است ولی شانس پیوستن به رئال را رد نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ یکی از ستاره های تعیین کننده منچسترسیتی در سالیان اخیر بوده است. ملی پوش انگلیسی فصل جاری 20 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز داده است. او چند هفته ای مصدوم بود ولی در بهترین زمان ممکن و برای بازی مقابل رئال در برنابئو به شرایط جسمانی ایده آل رسیده و قطعا این خبر خوبی برای رئال نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

استرلینگ در مصاحبه با آاس و در مورد بازی سه شنبه شب برابر رئال گفت:« بازی برابر رئال همیشه سخت و دشوار است. مهم نیست شرایط رئال خوب است یا بد. برنابئو یک ورزشگاه تاریخی است و کسب نتیجه در این ورزشگاه اصلا کار ساده ای نیست؛ به خصوص که در حال حاضر، رئال شرایط بسیار خوبی دارد.»

 

استرلینگ در مورد اینکه خیلی ها زیدان را مربی خوش شانسی می دانند، گفت:« اصلا چنین عقیده ای ندارم. زیدان خوش شانس نیست بلکه فرمول برنده شدن را به خوبی می داند.»

 

پیوستن به رئال:« در سیتی بسیار خوشحالم. این شایعات در مورد من همیشه وجود دارند و من هم البته بازیکنی هستم که از چالش ها استقبال می کنم. الان در سیتی هستم ولی کسی از آینده خبر ندارد. رئال یک باشگاه فوق العاده است. وقتی پیراهن این باشگاه را به تن می کنید، دقیقا می دانید که چه مسئولیت عظیمی روی دوش شما گذاشته شده است.»

 

منچستر سیتی زیدان (سرمربی) رحیم استرلینگ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی زیدان سرمربی رحیم استرلینگ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و موقعیت بارسلونا را برای کسب عنوان دومی به خطر انداخت.

دریافت 171 MB

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد